Beoordeeld op 11 september 2020

Dit jaar voor de 2e keer in Hotel 't Klooster; en weer heel tevreden! We waren met 2 gezinnen (totaal 14 personen) en hebben geen probleem gehad de Coronaregels te handhaven. Er is voldoende ruimte in de heerlijke binnentuin om gepaste afstand van anderen te houden. Het management gaat relaxt, maar serieus met de maatregelen om. De badkamers zijn inmiddels vernieuwd, fris en modern. De buitendouche is daarnaast altijd weer een genot. Gelukkig waren in de omgeving de restaurants en café 's open. Je leeft buten, dus Corona voelt 'ver weg'. Heerlijk!!!

Kamertip: Kamer 5 heeft een eigen patio achter de kamer; veel kamers hebben een buitendouche.
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Gastvrij op mooie locatie liggend hotel met mooie binnentuin waar je heerlijk kan zitten en genieten. Erg leuke medewerkers die ervoor zorgen dat je verblijf top is geregeld. Kom hier zeker vaker. Dichtbij de leuke plekjes en om de hoek van centrum.

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 april 2020

We kwamen savonds laat aan dus ontvangen door een hele lieve beveiliger die ons naar onze kamer bracht. We kregen zelfs nog de eerste ochtend gratis ontbijt. Hele schone kamers, een heel rustig hotel, heel aardig personeel ze helpen je bij alles. Auto kan voor de deur geparkeerd worden. Je kan lopend naar Willemstad. Achter het hotel zit scuba lodge en saint tropez waar een heerlijk zwembad is + uitzicht op zee kun je lopend heen.
Volgende x curacao zou ik zeker weer het klooster boeken!!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 maart 2020

Allereerst is de locatie top. Op nog geen 5 minuten afstand ben je bij de leukste restaurants/bars en het dichtstbijzijnde stadsstrand. De kamers zijn prachtig in zijn eenvoud en die oude kloostervloeren..WAUW! Dit hotel heeft echt alles wat je nodig hebt om tot rust te komen of in te werken indien nodig. De prachtige groene binnentuin en het vriendelijke personeel maken dat wij ons hier heel erg hebben thuis gevoeld tijdens ons verblijf.Een absolute must als je Curacao gaat bezoeken!

Kamertip: Kamer 2 is rustig en heeft een eigen extra buitendouche. Een genot om onder te staan na een dagje strand!
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

De kerstdagen van 2019 doorbrengen in een klooster. Maar dan wel met 25+ graden en slippers.
We hebben een zeer prettig verblijf gehad op een perfecte locatie in Pietermaai. Lopend zijn vele restaurants en het centrum met de bekende Pontjesbrug goed te bereiken.

Het hotel maakt een verzorgde indruk. Onze kamer en vooral de badkamer (no16) waren wel toe aan vernieuwing. De gebasten tegels en losliggende vloercoating in combinatie met het vieze douchegordijn paste niet binnen het geheel en de fijne sfeer van de binnentuin en de accommodatie. Het lenen van de badhanddoeken was een uitkomt en hiervan hebben we veelvuldig gebruik gemaakt. Onze huurauto konden we eenvoudig (gratis) voor de deur parkeren. De WiFi was altijd goed beschikbaar en snel.

Het ontbijt was eenvoudig en elke dag hetzelfde maar de gastvrouw die er door de weeks was maakte er elke dag een feestje van.

Datum van verblijf: december 2019
HotelKlooster, Public Relations Manager van Boutique Hotel 't Klooster, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Beste Michael Mangold,

Wat leuk om te horen hoe u uw kerst heeft ervaren! Goed om te horen dat u heeft genoten van de locatie.

Het klopt inderdaad dat de badkamer gedateerd is. Deze zal aanstaande juni worden vervangen.

Het hotel beschikt inderdaad over voldoende parkeerruimte, tevens is het mogelijk om een van de huurauto's van het hotel te huren.

Dankuwel voor uw bijdrage en hopelijk tot snel!

Lieke
team t' Klooster