Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Gastvrij op mooie locatie liggend hotel met mooie binnentuin waar je heerlijk kan zitten en genieten. Erg leuke medewerkers die ervoor zorgen dat je verblijf top is geregeld. Kom hier zeker vaker. Dichtbij de leuke plekjes en om de hoek van centrum.

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 april 2020

We kwamen savonds laat aan dus ontvangen door een hele lieve beveiliger die ons naar onze kamer bracht. We kregen zelfs nog de eerste ochtend gratis ontbijt. Hele schone kamers, een heel rustig hotel, heel aardig personeel ze helpen je bij alles. Auto kan voor de deur geparkeerd worden. Je kan lopend naar Willemstad. Achter het hotel zit scuba lodge en saint tropez waar een heerlijk zwembad is + uitzicht op zee kun je lopend heen.
Volgende x curacao zou ik zeker weer het klooster boeken!!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 maart 2020

Allereerst is de locatie top. Op nog geen 5 minuten afstand ben je bij de leukste restaurants/bars en het dichtstbijzijnde stadsstrand. De kamers zijn prachtig in zijn eenvoud en die oude kloostervloeren..WAUW! Dit hotel heeft echt alles wat je nodig hebt om tot rust te komen of in te werken indien nodig. De prachtige groene binnentuin en het vriendelijke personeel maken dat wij ons hier heel erg hebben thuis gevoeld tijdens ons verblijf.Een absolute must als je Curacao gaat bezoeken!

Kamertip: Kamer 2 is rustig en heeft een eigen extra buitendouche. Een genot om onder te staan na een dagje strand!
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

De kerstdagen van 2019 doorbrengen in een klooster. Maar dan wel met 25+ graden en slippers.
We hebben een zeer prettig verblijf gehad op een perfecte locatie in Pietermaai. Lopend zijn vele restaurants en het centrum met de bekende Pontjesbrug goed te bereiken.

Het hotel maakt een verzorgde indruk. Onze kamer en vooral de badkamer (no16) waren wel toe aan vernieuwing. De gebasten tegels en losliggende vloercoating in combinatie met het vieze douchegordijn paste niet binnen het geheel en de fijne sfeer van de binnentuin en de accommodatie. Het lenen van de badhanddoeken was een uitkomt en hiervan hebben we veelvuldig gebruik gemaakt. Onze huurauto konden we eenvoudig (gratis) voor de deur parkeren. De WiFi was altijd goed beschikbaar en snel.

Het ontbijt was eenvoudig en elke dag hetzelfde maar de gastvrouw die er door de weeks was maakte er elke dag een feestje van.

Datum van verblijf: december 2019
HotelKlooster, Public Relations Manager van Boutique Hotel 't Klooster, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Beste Michael Mangold,

Wat leuk om te horen hoe u uw kerst heeft ervaren! Goed om te horen dat u heeft genoten van de locatie.

Het klopt inderdaad dat de badkamer gedateerd is. Deze zal aanstaande juni worden vervangen.

Het hotel beschikt inderdaad over voldoende parkeerruimte, tevens is het mogelijk om een van de huurauto's van het hotel te huren.

Dankuwel voor uw bijdrage en hopelijk tot snel!

Lieke
team t' Klooster

Beoordeeld op 14 december 2019

Genoten van mijn verblijf bij Hotel 't Klooster. Erg vriendelijke medewerkers. Fijn, rustig, kleinschalig hotel, ook prettig als alleenreizende. Ligt op loopafstand van restaurantjes en het centrum en op ca. 10-15 min. lopen van het strand bij Avila Beach (dagkaart van vriendelijk hotel Avila ca. € 9,- per dag incl. bedje). Plonsbadje hotel is fijn als je een paar uurtjes in het hotel wilt blijven. Prima ontbijtje op de sfeervolle binnenplaats.
Naast het hotel ligt een activiteiten centrum waarvan ik aan het eind van de middag op mijn kamer nog wel eens iets van muziek of drums hoorde, maar 's avonds was het stil. (afhankelijk van of de mede gasten ook geen herrie maken op de binnenplaats wellicht, maar mijn week was het rustig).

Datum van verblijf: december 2019
HotelKlooster, Public Relations Manager van Boutique Hotel 't Klooster, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2019

Beste Peterpan32,

Dankjewel voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven. Wat een mooi compliment om te horen dat het personeel erg vriendelijk was. Er zijn inderdaad verschillende mogelijkheden om binnen het Pietermaai District te genieten van de zee. Zo zijn er City beach 88, Saint Tropez en inderdaad biedt ook het Avila Beach hotel deze faciliteiten. De binnentuin biedt men een rustige zitplaats buiten de kamer. We hopen u snel nog eens te mogen ontvangen.

Lieke
team t' Klooster