“Fantastisch!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Villa Hasta La Vista Royal

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Yvette H
“Fantastisch!”
Beoordeeld op 9 juli 2019 voor een verblijf in juni 2019

Wij hebben 2 te gekke weken gehad in deze heerlijke villa. Alles was aanwezig maar dan ook echt niets ontbrak. De villa is ook zo fijn ingericht dat het ons echt een thuis gevoel gaf. Perfect ingericht om samen met mijn gezin en vrienden in deze villa te verblijven. Zwembad was waanzinnig met Magnesium (ipv chloor) water, heerlijk voor je huid. Hoop dat we dit gauw weer mogen overdoen. (2 weken was gewoon te kort) Dank je wel voor alle goeie zorgen Hans & Michaela en natuurlijk ook dank aan de lieve gastvrouwen Esther & Astrid! Tot gauw Liefs van ons allen. XXX

Datum van verblijf: juni 2019
Bildinn
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Dream Villa!”
Beoordeeld op 4 juli 2019 voor een verblijf in juni 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Fantastische villa voor heel t gezin plus vrienden. 14 pax easy. Dank Hans en Michaela voor jullie gastvrijheid. We zijn werkelijk niets tekort gekomen. De villa is van alle gemakken voorzien.echt een heerlijke villa. Groot zwembad met magnesium water i.p.v. chloor. Wat een verademing. Namens m’n gezin en m’n vrienden onwijs bedankt! Willen zeker terug komen! xxx uit Amsterdam

Datum van verblijf: juni 2019
Gerard J
1 beoordeling
“Super combi van eigen ruimte en samenzijn. Perfecte locatie. Veilig.”
Beoordeeld op 21 mei 2019 voor een verblijf in april 2019

Voor het huwelijk van onze dochter waren we met 12 personen in Hasta la Vista Royal terecht gekomen, voorbijga 14 dagen. 2 4-persoons appartementen en 1 groot bovenverblijf gaf iedereen de gewenste privacy, terwijl het ruime zwembad (heerlijk water zonder branderige ogen!) en de ruimte buiten al het gezamenlijke samenzijn tot een feest maakte. Faciliteiten dik voor elkaar. Douches super, ligbedden, zitstoelen, grote eettafel buiten, airco, tv's, internet- you name it- het is er.

Datum van verblijf: april 2019
Je leeftijdgroep 65+
22 mei 2019
Beste Gerard,
Hartelijk dank voor de mooie review en goed omschreven. Hastalavistaroyal is inderdaad zeer geschikt voor meerdere gezinnen.
Ieder zijn privacy maar toch de mogelijkheid om bij elkaar te zijn.
Wij zijn zeer blij dat jullie ervan genoten hebben en hopen jullie graag in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
Hans en Michaela
Relax3148 ...
Tourtour, France
2 beoordelingen
“Vakantie in stijl !”
Beoordeeld op 21 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Ons eerste bezoek aan Curacao.
Op aanraden van vrienden hadden we gekozen voor verblijf in de prachtige villa Hasta-la Vista-Royal, wat een geweldige keuze bleek te zijn. Alles klopte, van reservering tot vertrek, inclusief praktische adviezen, inclusief speciaal arrangement voor autohuur. Wij voelden ons geheel “ontzorgd” en hebben daarvan genoten. Altijd fijn als je na een lange vlucht gastvrij ontvangen wordt en je je snel thuis voelt. Het volledig nieuwe “mini-resort” is zeer compleet ingericht en ideaal gelegen in een mooie residentiële zone met strand en water op loopafstand, een ruime keuze aan restaurants in alle categoriën en een prima supermarkt bijna om de hoek.
Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: mei 2019
Je leeftijdgroep 65+
23 mei 2019
Hartelijk dank voor deze mooi review !
Wij zijn ontzettend blij dat jullie enorm genoten hebben van Hasta La Vista Royal.Wij doen ons best om het zo aangenaam mogelijk te malen en wij hopen jullie graag nog een keer te verwelkomen!

Hans en Michaela
Boonstra1 ...
1 beoordeling
“Super vakantie op een unieke plek”
Beoordeeld op 20 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Top week gehad! Een prachtig verblijf, schoon en super gezellig. Buiten dat je even lekker kan genieten aan de zwembad “waar je U tegen zegt” kun je vele activiteiten plannen en zelf op pad gaan met de auto. De omgeving is echt manjefiek en zeer geschikt voor gezinnen.

Datum van verblijf: mei 2019
22 mei 2019
Hartelijk dank voor de goede review!
Wij zijn erg blij dat jullie het zo gezellig hebben gehad.
Wij hopen u in de toekomst terug te zien.
StevoBrun ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“I'll be back!”
Beoordeeld op 4 april 2019 voor een verblijf in februari 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Kom vaker op Curaçao en werd getipt op Hasta la Vista Royal. Net nieuw en pal naast Jan Thiel. Prijs was goed, accommodatie was top. Ruim appartement, privé parking, groot terras, zwembad voor de deur, veel privacy en genoeg schaduw. En het bed.... zeldzaam lekker! Alles was goed geregeld; van een warme ontvangst tot een efficiënte departure.

Datum van verblijf: februari 2019
15 apr 2019
BesteStevoBruno,

Hartelijk dank voor deze fijne review!
Wij zijn inderdaad net nieuw en hebben ook heel bewust gekozen voor goede bedden en ik ben blij om te horen dat deze ook goed bevallen zijn.
Dit is vaak iets waar op bezuinigd wordt en een goede nachtrust is helpt mee aan een heerlijke vakantie.
Aangezien jullie vaker op curaçao komen hoop ik dat wij jullie in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen.

Michaela
Isabel W
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heel fijn huis, aanrader dus!!”
Beoordeeld op 21 maart 2019 voor een verblijf in maart 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij hebben met 7 vriendinnen een paar superdagen gehad in deze prachtige en comfortabele villa! Zwembad is fijn, bedden zijn goed, binnendouche maar dan onder de openlucht is wel heel cool. En sowieso fijne ligging! Ook lopend kun je eventueel naar supermarkt, Jan Thiel strand of Spaanse Water. Veel dank!

Datum van verblijf: maart 2019
15 apr 2019
Beste Isabel,

Dank je voor de review!
Heel fijn dat jullie een heerlijke tijd hebben gehad op Hasta La vista Royal.
Wij hopen jullie graag nog een keer terug te zien!

Michaela
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren