“Lekker eten”
Beoordeling van El Gaucho

El Gaucho
Geclassificeerd als nr. 48 van 327 Restaurants in Willemstad
Geschikt voor: Grote groepen, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt onwijs lekker eten! De steaks waren goed van smaak en van binnen mooi van kleur. Vriendelijk personeel met een mooi uitzicht.

8 juli 2018 beoordeeld

Een beetje verstopt maar zeer de moeite waard om te bezoeken. Vriendelijke bediening en heerlijke steaks. Super drie gangen diner voor een schappelijke prijs.

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi uitzicht over curacao, perfect gebakken steak en een vlotte goede bediening. Kom hier zeker nog terug.

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, heerlijke tenderlion gegeten, bediening was ook super, ik snap niet waar de slechte recensies vandaan komen.

13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier lekker gegeten de steaks zijn echt super. Volgende keer als we er weer zijn komen we zeker weer. De prijzen zijn goed.

Reizigers die El Gaucho bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In El Gaucho geweest? Deel je ervaringen!