Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Aanrader!

Leuke tour. Was de eerste keer op een jetski, had mij mee laten slepen door vrienden en had in het ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
363pattyv
Honselersdijk, Nederland
via mobiele applicatie
Goede kwaliteit van service

Een fantastische beleving gehad met de jetski in de mooie zee op Curaçao Het was echt de moeite ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Rene B
Lees alle 110 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Curaçao
vanaf € 208,28
vanaf € 59,17
Aquafari-tour op Curaçao
670 beoordelingen
vanaf € 131,60
vanaf € 122,13
Beoordeeld op 26 november 2018 via mobiele applicatie

Samen met een vriendinnetje was ik op Curacao en kwamen wij bij Chichi terecht. Super leuke vriendelijke mensen. Hele leuke tour gedaan. Als ik weer terug ben ga ik zeker weer een tour plannen bij hun!

Datum van activiteit: november 2018
Odyssey820643, Manager van Chichi Jetski Tours (Waterscooters), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2018

Hi Rachida, we zullen je weer met open armen ontvangen hier op dushi Korsow.

Beoordeeld op 22 november 2018 via mobiele applicatie

Vandaag een trip gedaan met de jetskis langs mambo en punda, we werden opgehaald bij ons hotel en bij aankomst werd alles netjes uitgelegd! Buiten dat de hele jetski ervaring super leuk was, waren ook de gids en eigenaren super vriendelijk! Zeker de moeite waard om deze ervaring te boeken bij deze lieve mensen!

Datum van activiteit: november 2018
Odyssey820643, Manager van Chichi Jetski Tours (Waterscooters), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2018

We zijn erg trots om zulke mooie feedback te mogen ontvangen en hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Vriendelijke groet van het hele Chichi Jetski Tours team.

Beoordeeld op 21 november 2018 via mobiele applicatie

Onwijs lieve mensen , erg gastvrij!
Leuke tour richting jan thiel/mambo beach.
Jet ski is splinter nieuw en heel makkelijk om mee te ‘rijden.
Locatie is makkelijk te vinden met parkeerplek voor de deur.

Datum van activiteit: november 2018
Odyssey820643, Manager van Chichi Jetski Tours (Waterscooters), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2018

Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad. We hopen jullie binnenkort weer te zien !

Beoordeeld op 30 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het was een zonnige dag met rustig water. Goede jetski, goede service en een hele mooie ervaring!

Al.met al top!

Datum van activiteit: oktober 2018
Odyssey820643, Manager van Chichi Jetski Tours (Waterscooters), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Thanks voor je feedback. Het weer was inderdaad prachtig en het was erg gezellig.
We hopen je snel weer te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 24 oktober 2018 via mobiele applicatie

mooie toch naar Punda gemaakt. fijne jetskis en een goede gids.
Naar de brug gegaan en langs een cruiseschip gegaan. prijs kwaliteit prima!

Datum van activiteit: oktober 2018
Odyssey820643, Manager van Chichi Jetski Tours (Waterscooters), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Wij waarderen uw feedback en zullen ernaar streven om ons niveau van service zo hoog mogelijk te houden.