Beoordeeld op 18 juni 2018

heerlijk verblijf, rustig maar overal dichtbij, zuikertuintje met sambal, prime en de heren, bloempot met de delifrance
er is een casino, een bar, een restaurant en een heerlijk zwembad, en je bent zo in Punda

Verbleef: juni 2018
Beoordeeld op 6 februari 2018

Wij hebben hier een week verbleven. Het hotel ligt een beetje afgelegen, maar wel centraal. Je hebt echt een huurauto nodig om hier te verblijven. Er is meer dan genoeg parkeerplaats voor de deur. Kamers zijn groot en schoon. De airco werkte prima. Wifi deed het goed. Er is een casino aanwezig waar ook veel locals komen. Wij hebben er een goed verblijf gehad.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 januari 2018

Trupial Inn Hotel & Casino is een hotel dat bestaat uit blokken van steeds 4 kamers met een gezamenlijke veranda, die prachtig gelegen zijn in een tropische tuin, die zodanig geplaatst zijn dat iedereen vrij zit en niet uitkijkt op de andere kamers.
Ontbijt, lunch en diner worden geserveerd in een goed Italiaans restaurant Rosso, dat een gezellige bar heeft, gelegen aan het (kleine) zwembad. De kamers zijn uitstekend, voorzien van een goede airco, en goed bed, een kluisje, een koffie en thee voorziening en een grote TV met NPO1, 2 en 3 en BVN TV. Het hotel is niet gelegen aan het strand of in de stad, maar heeft gratis shuttles zowel naar Willemstad-centrum (2x per dag) als ook naar het strand Mambo Beach (1x per dag). Wil je het eiland Curaçao verder bekijken dan is het aan te raden om een auto te huren want de taxi's zijn vrij duur. Op loopafstand is er nog een winkelcentrum (Suikertuintje) met enkele restaurants. Bij het hotel is ook nog een casino met een ATM en een ruime parkeerplaats.

Kamertip: Alle kamers zijn op de begane grond en zijn goed . Het is prettig om een kamer te hebben dicht bij het restaurant en het zwembad.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een zakelijk verblijf. Als toerist wellicht wat ver van de stranden en het vertier. Er is een shuttle naar de stranden. Uitstekend restaurant (Italiaan) met een leuke bar. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Kamers zijn klein maar netjes en zeer schoon. Mis wel een comfortabele stoel in de kamer. Meeste kamers hebben een veranda wat erg plezierig is. Onderhoud, met name de badkamer, kan beter. Zwarte kit randen hoeft niet en is makkelijk te herstellen.....
Flexibiliteit met betrekking tot de lengte van het verblijf is een verbeterpunt. Was nogal een gedoe om langer te blijven....niet ivm de beschikbaarheid maar omdat er een mail uit NLD moest worden gestuurd. Beetje vreemd omdat de betaling gewoon met een creditcard gedaan werd Zakelijk verblijf laat zich niet altijd vooraf plannen en hotel moet zich hier in voegen. Niet andersom.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is gelegen naast het winkelcentrum zuikertuintje. We hebben hier zeer genoten, daar we de gehele vakantie een huurauto tot onze beschikking hadden en erop uit gingen. Het hotel is recent gerenoveerd en is terug te zien op verschillende plekken.

Het ontbijt was wat karig en hebben wij alleen de eerste dag gebruik van gemaakt. Het Italiaans restaurant was goed, vooral de pizza’s!

Het is absoluut aan te raden om een auto te huren als je dit hotel boekt, daar het vrij ver van het strand en stad ligt. Verder een prima hotel waar we zeker (ook gezien de prijs) terug zullen keren bij een volgend bezoek aan Curaçao.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner