20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een zakelijk verblijf. Als toerist wellicht wat ver van de stranden en het vertier. Er is een shuttle naar de stranden. Uitstekend restaurant (Italiaan) met een leuke bar. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Kamers zijn klein maar netjes en zeer schoon. Mis wel een comfortabele stoel in de kamer. Meeste kamers hebben een veranda wat erg plezierig is. Onderhoud, met name de badkamer, kan beter. Zwarte kit randen hoeft niet en is makkelijk te herstellen.....
Flexibiliteit met betrekking tot de lengte van het verblijf is een verbeterpunt. Was nogal een gedoe om langer te blijven....niet ivm de beschikbaarheid maar omdat er een mail uit NLD moest worden gestuurd. Beetje vreemd omdat de betaling gewoon met een creditcard gedaan werd Zakelijk verblijf laat zich niet altijd vooraf plannen en hotel moet zich hier in voegen. Niet andersom.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is gelegen naast het winkelcentrum zuikertuintje. We hebben hier zeer genoten, daar we de gehele vakantie een huurauto tot onze beschikking hadden en erop uit gingen. Het hotel is recent gerenoveerd en is terug te zien op verschillende plekken.

Het ontbijt was wat karig en hebben wij alleen de eerste dag gebruik van gemaakt. Het Italiaans restaurant was goed, vooral de pizza’s!

Het is absoluut aan te raden om een auto te huren als je dit hotel boekt, daar het vrij ver van het strand en stad ligt. Verder een prima hotel waar we zeker (ook gezien de prijs) terug zullen keren bij een volgend bezoek aan Curaçao.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier nu voor de tweede keer op vakantie. De eerste keer waren met ze 3e, en was ik zwanger van onze zoon! Nu hebben we kleinste erbij. We boekte de superior studio wat ideaal is voor 2 volwassenen en 2 kinderen. De bedden zijn groot en comfortabel. Je hebt een klein keukentje waar je ontbijt kan maken of koffie. Het ontbijt van het hotel zelf vonden we wat aan de hoge kant, dus die hebben we er niet bijgeboekt. Het enige wat me tegenviel deze vakantie was dat het water het soms niet deed en er echt een te zachte douchestraal was waardoor ik amper me haar kon uitwassen. Het water van de badkamer wasbak liep ook zogoed als niet weg. Hier en daar wat onderhoud bij het zwembad maar daar waren ze mee bezig toen wij er waren! Over het personeel en het schoonmaken van de kamer heb ik niks aan te merken allemaal top! Alleen het zwembad mag wel schoner. Voor de rest een top vakantie gehad! Zou hier zeker voor de derde keer heen gaan!

Verbleef: september 2017, reisde met familie
27 september 2017 beoordeeld

Heel fijn! Kleinschalig, alleen laagbouw en heerlijk rustig met veel privacy ook door de prachtige bomen en vele planten. Kamer groot genoeg, airco die je goed kunt regelen, goede bedden, badkamer met ruime douche, genoeg schone handdoeken, koelkast, magnetron, koffiezetapparaat, grote spiegels, genoeg licht; kortom wat wil je nog meer? Alles wordt prima schoongehouden. Op de porch (hier heet dat een waranda)voor je kamer kun je heerlijk zitten! ( wel een kussen op de stoel leggen!!!) Een auto huren is als je echt het eiland wil zien wel een must.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar nachten in dit hotel doorgebracht. Veel zakenmensen die een paar nachten in dit hotel verbleven. Nette kamer, leuk restaurant. Ontbijt erg duur. Niet geschikt voor mensen die geen vervoer hebben, er is weinig in de buurt.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner