Bookit.com
  • Inclusief ontbijt
Hilton Curacao(Willemstad)
Hilton.com
  • Zwembad
The Royal Sea Aquarium Resort(Willemstad)
  • Zwembad
Morena Resort(Willemstad)
  • Gratis parkeren
Scuba Lodge & Suites(Willemstad)
Travelocity
  • Gratis parkeren
Pietermaai Apartments(Willemstad)(Heel veel waar voor je geld!)
Avila Beach Hotel(Willemstad)
Priceline
18 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige januaridag hebben wij koffie en drankje genomen op het terras op de eerste etage (overdekt). Heerlijk in de schaduw genoten van het prachtige uitzicht rondom op de pontjesbrug, de bpulevard en al het vaarverkeer. Echt een topplek om even bij te komen van je bezoek aan Willemstad.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
12 september 2017 beoordeeld

In Februari voor Karnaval naar Curacao.
Hotel otrabanda is aan de straat waar de stoet voorbij komt.
Erg plezierig. Je bent zo binnen en zo weer buiten.
Je hoeft niets te missen.
Eten en drinken in handbereik.

Kamertip: Goede kamers zijn aan de straatkant. Uitzicht op de pontonbrug.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
17 mei 2017 beoordeeld

De airco in mijn kamer werkte niet goed, toen ik voor de zoveelste keer ging klagen zij de medewerker tegen me dat de airco's in de goedkope kamers dat is de eerste en tweede verdieping niet heel goed werkte.En dat als ik een betere airco wilde ik naar een duurdere kamer moet daar zouden ze wel goed werken. Op de eerste verdieping heb je kamer zonder uitzicht met een heel hoog klein raampje

Kamertip: Duurdere kamer kiezen die hebben ook uitzicht. Die zitten hoger.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 30 mei 2017

Beste gast,

Onze excuses voor het ongemak. Wij gaan aan de klacht werken.

Met vriendelijke groeten,

Front Office manager

26 februari 2017 beoordeeld

Goed hotel op een centraal punt in Willemstad. De kamer is niet heel ruim maar voldoende. Verder weinig faciliteiten. Klein zwembadje . Geen shuttleservice naar het strand. Het restaurant ligt mooi met uitzicht op de brug. Wel redelijk aan de prijs. Het ontbijt is in buffetvorm voor $10,00 als je vooraf reserveert. We hadden geen warm water bij de wastafel, toen we dat gingen melden bleek het heel normaal te zijn. De douche heeft wel warm water toch!!!! Dus maar met koud water scheren.

Verbleef: februari 2017
Ninjaworkz, Consultant van Otrobanda Hotel and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Hartelijk dank Els voor uw feedback. Dit geeft ons een goed inzicht hoe wij onze dienstverlening naar onze gasten toe verder kunnen verbeteren.

Wij hopen dat u een leuke tijd hebt gehad en dat u snel terug komt.

Anthony

11 februari 2017 beoordeeld

Uitzicht uit de kamer was perfect. Service & hygiëne waren ook top. Was lekker rustig in de gangen van de verdieping van kamer 406. Personeel was medelevend en vriendelijk. Kortom, was een korte maar krachtige vakantie, waarbij de gastvrijheid TOP was!!

Kamertip: kamer 406 met uitzicht op de Emmabrug en lekker rustig op de hogere verdiepingen
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 13 februari 2017

Dear guest,

Thank you for the great feedback. We hope to welcome you soon at the hotel.

Best regards,

The Front Desk team