Beoordeeld op 17 mei 2017

De airco in mijn kamer werkte niet goed, toen ik voor de zoveelste keer ging klagen zij de medewerker tegen me dat de airco's in de goedkope kamers dat is de eerste en tweede verdieping niet heel goed werkte.En dat als ik een betere airco wilde ik naar een duurdere kamer moet daar zouden ze wel goed werken. Op de eerste verdieping heb je kamer zonder uitzicht met een heel hoog klein raampje

Kamertip: Duurdere kamer kiezen die hebben ook uitzicht. Die zitten hoger.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 30 mei 2017

Beste gast,

Onze excuses voor het ongemak. Wij gaan aan de klacht werken.

Met vriendelijke groeten,

Front Office manager

Beoordeeld op 26 februari 2017

Goed hotel op een centraal punt in Willemstad. De kamer is niet heel ruim maar voldoende. Verder weinig faciliteiten. Klein zwembadje . Geen shuttleservice naar het strand. Het restaurant ligt mooi met uitzicht op de brug. Wel redelijk aan de prijs. Het ontbijt is in buffetvorm voor $10,00 als je vooraf reserveert. We hadden geen warm water bij de wastafel, toen we dat gingen melden bleek het heel normaal te zijn. De douche heeft wel warm water toch!!!! Dus maar met koud water scheren.

Verbleef: februari 2017
Ninjaworkz, Consultant van Otrobanda Hotel and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Hartelijk dank Els voor uw feedback. Dit geeft ons een goed inzicht hoe wij onze dienstverlening naar onze gasten toe verder kunnen verbeteren.

Wij hopen dat u een leuke tijd hebt gehad en dat u snel terug komt.

Anthony

Beoordeeld op 11 februari 2017

Uitzicht uit de kamer was perfect. Service & hygiëne waren ook top. Was lekker rustig in de gangen van de verdieping van kamer 406. Personeel was medelevend en vriendelijk. Kortom, was een korte maar krachtige vakantie, waarbij de gastvrijheid TOP was!!

Kamertip: kamer 406 met uitzicht op de Emmabrug en lekker rustig op de hogere verdiepingen
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 13 februari 2017

Dear guest,

Thank you for the great feedback. We hope to welcome you soon at the hotel.

Best regards,

The Front Desk team

Beoordeeld op 30 oktober 2016 via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel op Otrabanda in Willemstad.
Ligt direct tegenover de beroemde Handelskade en de Pondjesbrug, dus met het uitzicht zit het wel goed.
De kamers zijn eenvoudig met een fijne badkamer.
Ontbijt bij het naast gelegen restaurant was prima , zeker voor het geld.

Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 10 september 2016

We hebben 1 nachtje geslapen in het Otrabanda hotel & Casino, kamers zijn gedateerd, te duur voor overnachting, wel een schitterend uitzicht.
Tevens de volgende ochtend het ontbijt genoten voor 10 USd, dit was in buffetvorm prima.

Kamertip: Boek een kamer met uitzicht op de Sint Anna baai.
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner