10 juli 2018 beoordeeld

Zeer slechte bedden. Veel achterstallig onderhoud. We zijn dsar de de éérst 4 dsgen zo zoek en er was geen dokter te bereiken. De hoteldokter, zie ik hotelmap was er sinds 1 januari j.l niet meer. De bedden waren getimmerde bakken met losse matrassen erin die aan alle kanten niet pastte. Zo zijn wij, mijn man nog veel erger door onze rug gegaan. Lekkende kranen, kapot bad. Kaartjes voor de kamerdeur werkyen geen dag acher elkaar. Eten en drinken was vreselijk duur daarom gingen vele gasten 10 minuten buiten het hotel naar Pirate Bay waar het betaalbaar, gezellig en lekker was. Je kunt je ged maar één keer uitgeven en dan kun je 2 keer i.p v. 1 keer. Wij zij enorm teleurgesteld. Hebben hier zolang naar toe geleefd dus dat is heel verdrietig. 8

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
10 juli 2018 beoordeeld

Goeie service in het hotel, eten altijd lekker. Zeer goeie service aan de bar door Bo, we komen zeker terug. Als je hier niet kan genieten weet je niet wat chille op de antillen is. Tot de volgende keer

• Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
7 juli 2018 beoordeeld

Enthousiast begroet
Goed verblijf
Prettig personeel.
Prachtig mooi onderhouden strand met prima mogelijkheid voor snorkelen. Uitstekend zwembad.
Gezellige bar. Uitstekende bedden.
Kan het van harte aanbevelen!

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
StephaneClar, General Manager van Hilton Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2018

Bedankt voor uw recensie op Tripadvisor.

Wij waarderen uw feedback enorm en waren blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij danken u voor uw aanbeleveling en hopen u spoedig weer te Mogen verwelkomen in Curacao!

Stephane Clar
General Manager

4 juli 2018 beoordeeld

Ik snap de negatieve commentaren echt niet over dit hotel. De ligging is geweldig, eigen strand, mooi zwembad en ruimte overal. Ontbijt is zeer gevarieerd en volop keuze. Ok het gebouw en kamers zijn wat ouder en behoeven een update, maar alles is schoon en het klopt allemaal, lekkere grote kamers met echt fijne grote bedden.
Opvallend is dat alle medewerkers aardig/vrolijk en attent zijn, wat zeker bijdraagt aan een heerlijke vakantie. Prijs-product verhouding is perfect op orde.
Ook hebben wij totaal geen last gehad van de Isla, gedurende onze 14 dagen vakantie.
Hilton Curacao is een aanrader.

Verbleef: juni 2018
1 juli 2018 beoordeeld

Hotel is wat oud en krakkemikkig. Personeel erg vriendelijk kwaliteit eten en drink is goed maar prijzig.
Kamers zijn lekker ruim. Internet via wifi (premium) is niet altijd toegankelijk maar wel gratis.

• Verbleef: juni 2018, reisde met familie