24 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Official HotelUS$ 224
Expedia.comUS$ 224
Hotels.comUS$ 224
PricelineUS$ 224
TripadvisorUS$ 224
travelup.comUS$ 278
Beoordeeld op 27 september 2022

Hier kun je gewoon alleen maar genieten,van het resort,superschool en alles kloppend.
En dan de vriendelijkheid van het personeel maakt alles compleet.
Strand,locatie,service die geboden word,het klopt allemaal.
Tip voor de toekomst is misschien een zwembad met faciliteiten voor kleinere kinderen.
Was voor ons niet van toepassing maar toch.
Over LIONS DIVE kan niemand iets te zeuren hebben. Bedankt voor alles.

Datum van verblijf: september 2022
Guest Relations, Guest Services / Front Office van LionsDive Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2022

Beste Leonteeuwen

We willen u bedanken voor uw tijd en dexe geweldige beoordeling.
De omschrijving van uw verblijf en ons resort vult ons met veel vreugde.
We kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 26 september 2022

We hebben een fantastische vakantie gehad, jammer van het zwembad,
Ondanks dat er een storm was werden we toch met open armen ontvangen in een van de restaurants, het personeel zelf vond het onweer maar eng

Beste Mirjamtheunis

Bedankt voor uw beoordeling op Tripadvisor.
We zijn blij dat u een fantastische vakantie had en dat ons personeel ondanks de noodweer u hartelijk heeft ontvangen.
Het spijt ons dat tijdens uw verblijf het zwembad gesloten was.
We hopen dat we het genoegen hebben u weer te mogen verwelkomen als u terugkeert naar Curacao.
En wij willen u ook bedanken dat u ervoor hebt gekozen om bij ons te verblijven.

Beoordeeld op 26 september 2022

Ik ken het hotel nog uit de tijd dat ik op Curacao woonde en er wel eens kwam voor een zwemlesje. Wij hebben een heerlijke vakantie met onze volwassen kinderen achter de rug. Relaxed, toplocatie, goede service, vriendelijke medewerkers... dit hotel blijft een paradijs!

Datum van verblijf: augustus 2022

Beste jschapendonk,

Wij danken u voor uw verblijf en dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring met ons te delen.
Het doet ons goed om te lezen dat u een heerlijke vakantie had en ons resort als paradijselijk omschrijft.
We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen samen met uw gezin.

Beoordeeld op 26 september 2022

Al bij binnenkomst op de eerste dag werden wij heel hartelijk ontvangen en gedurende het veertiendaags verblijf werden wij elke dag weer door de medewerkers van Lions Dive & Beach Resort als echte gasten behandeld.

Datum van verblijf: september 2022
Guest Relations, Guest Services / Front Office van LionsDive Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2022

Beste 752wallyb

Wij danken u voor uw verblijf bij LionsDive Beach Resort Curaçao en voor uw mooie beoordeling.
Ons streven is dat onze gasten het “bon bini na kas” welkom huis gevoel ervaren en zijn trots als onze gasten het ook zo ervaren.
We kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 23 september 2022

Alles netjes niks op aan te merken fantastische vakantie gehad! Zee heerlijk zwembad was top! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam! Strandlaken service was echt top! Scheelt een hoop meenemen in je koffer

Datum van verblijf: september 2022
Guest Relations, Guest Services / Front Office van LionsDive Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2022

Beste Mauro B,

Hierbij willen wij u hartelijk bedanken voor het schrijven van uw recensie over uw bezoek aan Lionsdive Beach Resort Curacao.
We zijn erg gevleid door uw positieve opmerkingen over ons personeel en onze diensten, evenals onze zwembad.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.