4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Aantal jaar geleden ook geweest, voor massa mensen moet je zeker hier zijn als je ervan houdt. De drukte neemt alsmaar toe.

Het aangelegd strand is prima en de bedden liggen niet heel zo fijn voor je rug mits je 2 kussens op elkaar legt.
De kamers zijn vrij oudbollig en de bedden liggen goed. Airco werkt ook goed.
De zeepdispensers worden slecht of zelfs niet bijgevuld.

De service op het strand was dramatisch, in 7 dagen dat we op het strand hadden gelegen hebben we 1 iemand gezien die kwam vragen of wij iets wilden bestellen. Teven moet je de bediening zoeken om iets te bestellen. Het personeel praat liever met elkaar in het Antilliaans en nog luid ook.

Het ontbijt is niet gevarieerd simpel alle soorten eiergerechten, enkel de vleeswaren ham en kaas hebben zij als beleg. Voor 18 dollar per persoon per dag als ontbijt eet ik overal ergens anders wel beter! Voor mij geen Lions Dive meer.

Datum van verblijf: november 2018
infoL8, Management van Lions Dive & Beach Resort Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste Rogier J,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijfservaring met ons te delen.
Wij willen u bedanken dat u wederom voor ons heeft gekozen,
Het is jammer om te horen dat er dit keer niet aan al uw verwachting was voldaan en bieden onze excuses daarvoor aan.
Uw observeringen en feedback waarderen wij ten zeerste en zullen worden opgenomen met het management team.
We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
Zonnige groeten,

Beoordeeld op 25 september 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier op vakantie geweest en het is naar mijn mening een lekker , rustig resort. Het gaat hier allemaal lekker rustig en relaxt niet zoals de hotels in Turkije en spanje ed. Je kunt heerlijk relaxen op het privé strand op je bedje en de bediening zorgt ervoor dat je iets te drinken en/of eten krijgt. Verder zijn er diverse barretjes/ restaurants waar je lekker kunt eten of snacken. Ook is het aan te raden om een auto te huren om de diverse bezienswaardigheden op het eiland te gaan bekijken. Kort om wil je een relax vakantie met uitstapjes over het eiland dat is deze plek waar je moet zijn.

Datum van verblijf: september 2018
infoL8, Manager van Lions Dive & Beach Resort Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018

Beste PWA G

Wij danken u voor uw verblijf in het LionsDive Beach Resort en dat u uw verblijf ervaring met ons deelt.
Wat fijn dat u bij ons heeft kunnen genieten van een relaxte vakantie en van ons mooie eiland.
Wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Zonnige groeten

Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Goed ontvangen met duidelijke uitleg over de faciliteiten.

Kamer was prima en een goeie badkamer waar je toch redelijk vaak gebruikt van gaat maken. Aan het hotel ligt gelijk een superfijn strand met genoeg stoelen en parasols om niet constant in de hete zin te liggen. Tevens zijn er medewerkers van Hemmingway restaurant eventueel je drankjes en hapjes op rekening (kamernummer) kunt opgeven.

We hadden een late vlucht naar huis dus vanaf 12 uur kamerloos, maar je kon je spullen goed opbergen en nog lekker douchen.

Datum van verblijf: september 2018

Beste Robert P

Namens het gehele LionsDive team bedankt voor uw verblijf en dat u uw verblijf ervaring met ons en anderen deelt.
Wat fijn dat uw verblijf naar wens was en dat u meteen bij aankomst het Bon Bini gevoel had en waarbij ons team u een duidelijk uitleg had gegeven over onze faciliteiten .
Wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Zonnige groeten

Beoordeeld op 6 september 2018

Net een weekje terug van een heerlijke vakantie op Curacao.
We verbleven 7 nachten in het Lions Dive resort. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt aan het prachtige strand. De ligging is ideaal aan mambo Beach met winkeltjes en eet to go tentjes om de hoek. De kamer was van alle gemakken voorzien alleen niet echt modern, maar dat hoort ook een beetje bij Curacao denk ik. Waar we vooral aan moesten wennen waren de twee twijfelaar bedden op de kamer, terwijl we gewoon een twee persoons kamer hadden geboekt. Vergeleken met alle andere hotels was het strand gedeelte van Lions Dive lekker ruim opgezet, zon bedjes niet dicht op elkaar, ideaal!!

Datum van verblijf: augustus 2018
info L, Manager van Lions Dive & Beach Resort Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018

Beste Floor199,

Bedankt voor uw beoordeling en verblijf in Lions Dive Beach Resort Curaçao ,wij zijn blij dat u een heerlijke vakantie heeft gehad op Curaçao.
En dat u van onze prachtige strand, heerlijke ontbijt en van ons gastvrijheid heeft kunnen genieten.
Onze excuses voor het ongemaak betreft de twee twijfelaar bedden.
Wij doen altijd ons best om rekening te houden met de kamer voorkeur van onze gasten maar kunnen helaas dat niet garanderen.
Wij hopen u in de nabije toekomst te mogen verwelkomen.

Zonnige groeten.

Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dat wat je ziet is wat je krijgt! What you see is what you get! Perfect holiday!
Zon zee strand en niet overvol. Mooiere deel van Mambo Beach. Vier eigen restaurants: eigenlijk hoef je niet verder. Ontbijt met uitzocht op de dolfijnen..

Datum van verblijf: juli 2018
info L, Manager van Lions Dive & Beach Resort Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018

Beste reissirag,

Bedankt voor uw verblijf en voor het delen van uw verblijf ervaring met ons.
Wij zijn blij dat u naar huis bent gegaan met de Perfect Holiday gevoel en heeft kunnen genieten van onze strand en restaurants.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Zonnige groet,