TripAdvisor
Willemstad
Plaatsen
Inbox
Zoeken
“Fantastische mooie ruime villa om heerlijk te ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Seaside37 ...
1 beoordeling
“Fantastische mooie ruime villa om heerlijk te genieten.”
Beoordeeld op 19 november 2018 voor een verblijf in september 2018

Het verblijf in de vakantievilla van oscar en Jacqueline is heerlijk. Wij hebben genoten van alle rust en ruimte. Onze kinderen hebben elke dag in het ruime zwembad gezeten. De slaapkamers zijn ruim, schoon en erg mooi. Het bed is ruim, de kast is top.
De keuken heeft alle benodigdheden die men nodig heeft.

Op advies hebben wij leuke tripjes gemaakt. Ook de tip voor het huren van de auto is geweldig. Goede service en kwaliteit.

Zullen zeker terugkomen.

Datum van verblijf: september 2018
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren