16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verschrikkelijk hotel, ik ben absoluut niet iemand die voor luxe gaat en ben snel tevreden maar dit was echt een dramatisch verblijf. Het hotel is oud, het zwembad te smerig voor woorden, personeel vreselijk onvriendelijk en alles stinkt. De kamer is vochtig en muf en de gangen en lift stinken naar ondefinieerbare substanties! Nooit meer!

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Daniel A, Front Office Manager van Holiday Beach Hotel and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2017

Sorry for the inconvenience. We are in the process of upgrading our rooms. Should you wish to return please ask for the front office manager and I will make sure to provide a better experience.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan je dit hotel ook 0 sterren geven????

Toen we aankwamen bij dit hotel stonk de lobby al naar een riool lucht. De dame achter de balie was ook niet echt vriendelijk!!!

ALLES AAN DIT HOTELN IS OUD EN VIES

Maar de kamers van dit hotel zijn pas echt vreselijk. Bloed op de lakens, erg klamme dekens ( kamers worden niet gelucht ) alles voelt klam EN VOCHTIG aan!!! Je wilt zeker niet gaan douchen in dit hotel. Schimmel in de douche en verouderd. Maar agh hier is nog over heen te zetten. Maar de stank die uit de airco komt is pas echt erg. Je wikt de airco niet aan zetten want heel de kamer stinkt!!!

Iedereen die denkt zal wel meevallen. Boek dit hotel en kom er tot je eigen verbazing achter dat dit vreselijk is.

Verbleef: september 2017
30 juni 2017 beoordeeld

is heel erg gedateerd, heeft zeker een opknap beurt nodig , prima bedden, deze slapen heerlijk! , maar alles is verouderd onvriendelijk personeel bij het ontbijt, maar de dames die de kamers schoonmaken zijn echt super vriendelijk
rustig hotel , mooi privé strand echt mooi en heerlijk ligt vlak bij de haven van de cruiseschepen , maar er word aan een nieuwe toegangsbrug en een steigerdek......dat hadden ze er niet bij verteld ,dat je daarom meerdere dagen in het lawaai van het heien zat!!!

(De steiger bestaat uit een toegangsbrug en een steigerdek met een lengte van 200 bij 20 meter in een waterdiepte tot 20 meter. Daarnaast worden er vier grote meerstoelen gemaakt om het schip af te meren. Het bestaat uit een beton dek op stalen palen met lengtes van meer dan 50 meter. De complexiteit van het project is enorm doordat het in een bebouwde omgeving ligt, maar ook is geplaatst op de rand van het rif. Een juiste lay-out van de steigers en een juiste bouwmethode was van belang om schade aan levend koraal te voorkomen. Daarnaast is het rif complex qua funderingsrisico’s voor de verwachte draagkracht van de 50 meter lange palen. Daarom is door het CPA een zeer uitgebreid grond en ecologisch onderzoek uitgevoerd.)

Kamertip: alles is gedateerd ,vochtig dus zorg voor een goede kamer,begane grond met uitzicht op het zwembad ,fijn dat je buiten kunt rond kan lopen.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie

We are currently renovating the room product. We hope you will return and see our new product and renovated property.

17 mei 2017 beoordeeld

Kamer was wat gedateerd en de vloerkleed in de gang kan best wel verschoond of vervangen worden. Maar het is voor de prijs die je betaald toch een prima hotel met een mooie strand en eetgelegenheden. Het is redelijk dichtbij de stadscentrum maar toch wel ver van de drukte. Overall redelijk verblijf gehad.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
28 april 2017 beoordeeld

wij hebben een Kabana aan strand gehuurd voor 3 personen. Bij aankomst werden we in een hok gezet waar onze honden het misschien wel fijn vinden.
de keuken viel uit elkaar van ellende er stond 1 kop en schotel in , boter om te bakken en braden hadden we niet nodig dit zat nog in de pannen en op het gasfornuis.
kortom niet echt een leuke aankomst. we hebben er twee uur over gedaan om een andere ( iets betere ) kabana te krijgen. deze was ook niet top, maar wat moet je na 9 uur vliegen en toch vakantie wil hebben.
de volgende dag kwamen we terug van een hele leuke dag met de mermaid naar klein Curacao, en dachten nog even wat te drinken bij de bar. het was bijna happy our dus borreltje goedkoop. nou mooi niet de bar was gewoon gesloten zonder dat dit was aangegeven. bij de receptie was het antwoord oh wij weten niet waarom.
het is een zooitje daar en werken niet samen maar langs elkaar heen.
En als de prijs dan goedkoop is zeg ik o.k, maar je betaald er ook nog grof voor.
kortom ik raad iedereen af om daar een kamer te boeken, kijk iets verder en je vind vele leukere en mooiere kamers ja zelfs huisjes of appartementen zijn goedkoper en mooier om een fijne vakantie te hebben.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Daniel A, Front Office Manager van Holiday Beach Hotel and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2017

We are sorry you had such a poor experience. We welcome you to come back and visit once our renovations are complete.