Official Site
Gratis annuleren tot 17-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
travelup.com
Expedia.comUS$ 250
PricelineUS$ 223
Hotels.comUS$ 250
Beoordeeld op 26 september 2022

Wij kregen een mooie grote kamer dat uitkeek op het strand. Ik heb er echt van genoten om vanuit de kamer naar het strand te kunnen lopen. Willemstad is op 10 minuten loopafstand en ik vond ook de pendeldienst uitstekend

Datum van verblijf: september 2022
Gimene Pieters, Marketing van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2022

Het is erg fijn te vernemen dat u van een top vakantie heeft genoten en dat uw Beachfront kamer helemaal naar uw wens was. We danken u voor het delen van uw ervaring en kijken ernaar uit u voor een volgend verblijf in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 11 september 2022

Ik kom al 16 jaar in Avila voor zakenreizen. Laatste keer was afschuwelijk. Reisbureau VCK Travel was hier mede schuldig aan. Ondanks mijn verzoek bij inchecken kreeg ik een kamer toebedeeld die totaal niet geschikt was voor zakendoeleinden. In boekingsbevestiging stond verder dat ontbijt was inbegrepen bij prijs. Na dagelijks veel gedoe, kreeg in na enkele dagen toch de bevestiging van de receptie dat ontbijt was inbegrepen. Bij het uitchecken wist men zogenaamd weer van niets en werd ik verzocht bij te betalen voor ontbijt. Daarbij Zeer onheus bejegend bij receptie. Als reisbureau en hotel zaken niet op orde hebben moeten ze niet de problemen afwentelen op de klant. Niet voor herhaling vatbaar.

• Reistype: Reisde voor zaken
Gimene Pieters, Marketing van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2022

We betreuren het dat uw ervaring tijdens uw laatste bezoek aan het Avila Beach Hotel niet was wat u bij ons gewend bent. Door per abuis foutieve informatie te hebben gekregen van de reisorganisatie waren we helaas niet op de hoogte van de specifieke details om ook hiernaar te kunnen handelen. We vinden het echter toch fijn dat we contact met de reisorganisatie hadden kunnen opnemen om de onnauwkeurigheid die hierdoor voortkwam te hebben kunnen corrigeren en restitueren. We bieden u onze excuses aan voor het ongemak die u hieraan heeft ondervonden. We hopen u weer terug in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen om u de gebruikelijke service te bieden die u gedurende de 16 jaar dat u ons bezoekt heeft ervaren.

Beoordeeld op 8 september 2022 via mobiele applicatie

Dit was een echte vakantie !!!
Heel vriendelijke ontvangst met behulpzaam personeel en Staff. Dit aangename gevoel heeft zich tijdens het hele verblijf alleen maar bevestigd. Geen vraag was teveel en alles gebeurde met een glimlach.
Het hotel heeft een super locatie en alles is aanwezig.
Uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Ruime lunch en dinner kaart. Lekkere cocktails.
Zeker een aanrader!!
Dankuwel voor jullie aandacht en service.

Datum van verblijf: september 2022
Gimene Pieters, Marketing van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2022

Het is geweldig te vernemen dat u van een perfecte vakantie op Curacao in het Avila Beach Hotel heeft genoten. Ook erg fijn te weten dat de vriendelijke onvangst en behulpzaamheid van het personeel gedurende uw gehele verblijf u goed is bevallen. We hopen u snel weer voor een volgend verblijf in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 september 2022 via mobiele applicatie

Wij zijn hier met 4 stellen. Het is een top hotel , prachtige lokatie , een hele mooie net gerenoveerde kamer , top airco prachtige badkamer , hele vriendelijke mensen , echt een top hotel
De ligging is ook geweldig. Je loopt zo Willemstad in
Een echte aanrader

Kamertip: Gewoon boeken 😀
Datum van verblijf: september 2022

Het is ontzettend fijn te vernemen dat u samen van een geweldig verblijf heeft genoten en dat de lokatie, de kamer, ligging en de service van ons personeel helemaal naar uw wens waren. We danken u voor het delen van uw ervaring en kijken ernaar uit u nogmaals in het Avila Beach Hotel te verwelkomen.

Beoordeeld op 3 september 2022

Avila is sowieso op een geweldige locatie gelegen. Vlakbij Willemstad en toch aan de kust. Ons verblijf was heel aangenaam. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. We hebben enorm genoten.

Datum van verblijf: augustus 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken

We danken u voor het delen van de ervaring van uw verblijf. Het is ontzettend fijn te vernemen dat u van een geweldig verblijf heeft genoten en dat de service van ons personeel helemaal naar uw wens was. We kijken ernaar uit u voor een volgend verblijf in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen.