Beoordeeld op 10 november 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke dag en avond beleefd bij Avila; mooi strand, aardige bediening en lekker eten!
Verbeelf zelf elders, maar zou in het vervolg zeker bij Avila boeken, kan het echt iedereen ten zeerste aanraden!

Datum van verblijf: oktober 2018
AvilaBeachManagement, Manager van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2018

We danken u voor deze mooie vijf sterren beoordeling van uw dag en avond bij het Avila Beach Hotel. Het is geweldig om te vernemen dat u van zo'n heerlijke dag heeft kunnen genieten. We kijken er dan ook naar uit om u dit keer voor een langer verblijf in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 november 2018

Na 5 jaar opnieuw gekozen voor ‘onze absolute favoriete plek’, Avila Beach.
Door omstandigheden hebben we 5 jaar verstek moeten laten gaan. Dit was ons 13de of 14de verblijf bij de mensen, waar we zo langzamerhand van zijn gaan houden. Het voelde voor ons weer als een soort thuiskomst.
De service staat hoog in het vaandel en de vriendelijkheid al evenzeer. Van de receptie (uiterst behulpzaam), de restaurants (prima eten), de bewaking, de kamerverzorging (schoon en verzorgd) tot het management. Het vriendelijke personeel is een schoolvoorbeeld voor de branche.
Wij genoten van de heerlijke privé-strandjes, de rust, de fijne Blueswings-kamer en niet te vergeten, het gevoel dat je bij Avila altijd welkom bent.
Lieve Germaine, Ana-Elisa, Farley, Robbin en alle anderen, dank voor de gastvrijheid. Het volgende verblijf staat al weer bijgeschreven in jullie boeken.
Mascha, mascha danki!!

Kamertip: Wij vinden dit luxe!
Datum van verblijf: oktober 2018

Het doet ons goed te vernemen dat u ook dit keer een super verblijf heeft gehad op uw favoriete plek, het Avila Beach Hotel. We vinden het ook fantastisch dat u al vele malen bij ons verblijft en dat u zich zoals altijd weer helemaal thuis heeft gevoeld. Het zal ons een genoegen zijn om u bij het volgend verblijf dat al op de boeken staat weer in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 3 november 2018

Fijn hotel met een prettige uitstraling en kamer. In de ochtend stonden we op ons balkon van de waterkamers en konden de vissen zien zwemmen in de zee., dit is echt prachtig. Ook de sportschool is heel goed uitgerust, onze complimenten hiervoor . Personeel is erg aardig . Kortom het hotel is een aanrader. Echter als je boekt via de site van Avila zelf dan krijgt men soms wel of geen ontbijt gratis erbij. Wij niet maar andere gasten die geboekt hadden wel. Dit voelde niet fijn (wij hadden begin April al geboekt) en toen in navraag deed bij customers relations was het antwoord dat ik pech had want uiteindelijk was dit hetzelfde bij de KLM met de werelddel weken .......of dat ik anders bij Tui had kunnen boeken dat was ook incl ontbijt . ik heb aangegeven dat ik met dit antwoord een ontevreden klant was maar dat maakte de medewerkster niets uit. Jammer dat er op deze manier met 2 maten gemeten wordt.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Voor de 3 x hebben we gekozen voor dit prachtig gelegen hotel. Het is alsof je thuiskomt.
Waarom weer Avilla??
Dit comfortabele hotel is knus, niet massaal, en de mensen zijn er vriendelijk. De klant is koning, niets is hun te veel. Je voelt je hier echt welkom.
s’Morgens wordt je ei ter plekke bereid naar eigen wens met champignon, tomaat, ui,kaas etc etc . De lekkernijen in de vitrines lonken je tegemoet!! Er is zoveel keus. Hoe heerlijk is het om te ontbijten aan tafel met uitzicht op strand en zee met de caribische ochtend zon.
Ook kan je genieten van de prachtige tuin: de palmbomen, bananen- en cocosbomen en de kleurige bloemen.
Er is ook n museum “het Octagon” waar de Venezolaanse vrijheidsstrijder Simón Bolívar enige maanden doorbracht om ideeën en kracht op te doen om zijn troepen opnieuw bij een te brengen teneinde het Spaanse koloniale bewind in Zuid Amerika voor goed ten val te doen brengen.
In en rondom het hotel is dus genoeg te beleven.
Ook kan je er uitstekend dineren, zowel in de Pen en de Blues met live muziek!! De keuken is erg goed!!! Er wordt gebruik gemaakt van kruiden en fruit uit eigen tuin!
Kortom voor een heerlijk rustige luxe vakantie kies je voor AVILA BEACH!!!

Datum van verblijf: oktober 2018
AvilaBeachManagement, Manager van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

We danken u voor de mooie 5 sterren beoordeling van uw verblijf in het Avila Beach Hotel. Het is geweldig om te vernemen dat u van uw vakantie heeft genoten en dat uw verblijf in het hotel compleet naar uw wens was. Het zal ons een genoegen zijn om u nogmaals in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen voor uw volgend verblijf.

Beoordeeld op 15 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een geweldige tijd in Curacao gehad bij Avila. Ze hebben een prachtig huwelijksaanzoek verzorgd in de toren met een heerlijk diner op het strand. De toren was mooi aangekleed met bloemen en champagne.

Datum van verblijf: september 2018

Fantastisch om te vernemen dat uw verblijf compleet naar wens is verlopen en dat u heeft kunnen genieten van een onvergetelijke ervaring. We hopen u dan ook nogmaals in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf.