Renaissance Hotels
Morena Resort(Willemstad)
Travelocity
Travelocity
  • Gratis parkeren
Pietermaai Apartments(Willemstad)(Heel veel waar voor je geld!)
Hilton Curacao(Willemstad)
Priceline
  • Zwembad
The Royal Sea Aquarium Resort(Willemstad)
Priceline
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We verblijven hier inmiddels voor de vierde keer, wederom uitstekend bevallen. Mooie ruime kamer (Octagon deluxe nr 409). Groot, prima badkamer (met ligbad), rustig met uitzicht op de zee. Hotel heeft een erg mooi en rustig privestrand en zwembad met goede barfaciliteiten, prima restaurant en een eigen jazzclub (livemuziek op woensdag avond). Klein minpuntje betreft het ontbijt, op zich niet slecht doch beperkte keuze en qua kwaliteit iets minder dan de rest van het hotel. Locatie is top! Op loopafstand van het centrum van Willemstad en diverse goede restaurantjes in de buurt. Wij begrijpen waarom onze toenmalige koningin Beatrix hier geregeld verbleef!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
AvilaBeachManagement, Manager van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

We zijn ontzettend verheugd te vernemen dat u al reeds voor de vierde maal in het Avila Beach Hotel verblijft en het wederom nog steeds uitstekend bevalt. We danken u ook voor de feedback, we stellen het erg op prijs en zullen dit tijdens interne besprekingen meenemen. We kijken ernaar uit om u voor de vijfde maal in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen voor nog een top vakantie. Tot gauw!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en attente medewerkers die het je naar de zin willen maken. Keurige kamers. Mooi uitzicht over stad en zee. Goede restaurants met live jazz ‘s avonds. Prima zwembad. Eigen strand. Nederlandse tv.
Goed voor zowel zaken als vakantie!

Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
Bedank J.m. K
AvilaBeachManagement, Manager van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

We zijn verheugd te vernemen dat u een aangename ervaring heeft gehad tijdens uw verblijf in het Avila Beach Hotel en danken u voor de mooie beoordeling hiervan. Het zal ons een genoegen zijn om u nogmaals in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen als u nog eens deze kant op reist.

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is een echte aanrader !
Mooie paalwoningen, zeer mooie baai, fantastisch om te snorkelen, prachtig zwembad, heerlijke lunchgerechtjes, goed restaurant maar wel vrij prijselijk, aangename open bar, happy hours, vlakbij centrum Willemstad

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

We danken u voor deze mooie beoordeling van uw verblijf in het Avila Beach Hotel en zijn er trots op dat u zo'n fijne ervaring heeft opgedaan. We hopen u dan ook voor een volgend verblijf in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen.

22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk kort verblijf gehad met met z’n tweeen in een Octagon Superior Room inclusief een prachtig uitzicht. Leuk strandje er bij!
Min puntje is dat er 2, 1-persoons matrassen op het bed liggen in de kamer die wij hadden. Houd hier rekening mee. :)

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
AvilaBeachManagement, Manager van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2018

We danken u voor de prachtige beoordeling van uw verblijf in het Avila Beach Hotel. We zijn er trots op dat u ondanks het korte verblijf, toch heeft genoten en danken u ook voor de gegeven feedback. We stellen het erg op prijs. We hopen u dan ook weer voor een volgend verblijf in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen.

11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel op loopafstand van Willemstad. Vriendelijk personeel en goede service. Bij het hotel zijn 2 restaurants en een bar zodat je je hier ook savonds kunt vermaken. Verder zijn er 2 privé strandjes met aangelegen baaitjes waar het heerlijk vertoeven is. Voor ons de tweede keer hier en waarschijnlijk niet de laatste! Huur ook zeker een auto om het eiland te verkennen.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
AvilaBeachManagement, Manager van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2018

Het is geweldig te vernemen dat u een heerlijk verblijf in het Avila Beach Hotel heeft gehad en we danken u voor deze mooie beoordeling ervan. We zijn verheugd dat u de goede service van ons vriendelijk personeel op prijs heeft gesteld en hopen dan ook zeker dat we u nogmaals in het Avila Beach Hotel mogen verwelkomen voor nog een heerlijke ervaring.