Scuba Lodge & Suites(Willemstad)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

Hilton Curacao(Willemstad)
Hilton.com
  • Zwembad
Morena Resort(Willemstad)
  • Zwembad
Pietermaai Apartments(Willemstad)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Royal Sea Aquarium Resort(Willemstad)
Priceline
6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Avila Beach is een hotel met een grote historie, daar kan iedereen heerlijk ontspannen in alle luxe die je wenst. De gastvrijheid is super, de locatie is top. Het eten zeer gevarieerd met drie restaurants waar je kan eten. Voor ons is het Blues restaurant met zijn heerlijke grill gerechten een absolute aanrader. Met op donderdagavond live Blues muziek. Fantastisch. Verder is op zaterdagavond de Curaçaose BBQ een begrip. Heerlijk smullen onder een prachtige luxe ambiance. Niet voor niets kiezen heel stellen ervoor om hier te trouwen. Dit hebben wij 12,5 jaar geleden ook gedaan op het strand. Compleet verzorgt door de fantastische staf van Avila. Nu vele jaren later komen wij vaak om de paar jaar terug. De warmte in temperatuur maar ook zeker de warmte in temperament heeft ons in het hart geraakt.

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
AvilaBeachManagement, Manager van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2018

We danken u voor deze mooie vijf sterren beoordeling en zijn ontzettend blij dat u heeft genoten van uw verblijf in het hotel, het eten in de restaurants en de gastvrijheid van onze medewerkers. Wat fijn dat u zelf 12,5 jaar geleden hier in het hotel op het strand in het huwelijk bent getreden en het Avila Beach Hotel nog steeds trouw bezoekt. We kijken er dan ook naar uit om u weer in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf.

3 maart 2018 beoordeeld

Omdat ons eigen hotel niet aan het strand gelegen was hebben we een aantal keren gebruik gemaakt van het Avila Beach Hotel. Je kunt aan de Bar bij het zwembad dagkaarten krijgen voor toegang tot het strand en een bedje. Hiervoor betaal je in totaal omgerekend € 10,- per persoon. Je krijg hiervoor een 2-tal prachtige strandjes voor terug beiden binnen een klein baai aangebracht. Dus geen last van scherpe stenen en hoge golven! Tussen de middag hebben we een aantal keren gebruik gemaakt van de lunchkaart. Heerlijk geluncht, prima kwaliteit en ook nog eens redelijk betaalbaar.

Verbleef: februari 2018
AvilaBeachManagement, Manager van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Erg fijn te lezen dat u verschillende keren van het strand en de lunchkaart gebruik heeft gemaakt en hiervan erg heeft genoten. We hopen u weer in het hotel te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Curaçao voor een dagje aan het strand of dit keer voor een verblijf in het Avila Beach Hotel.

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn proper,modern, met alles in de badkamer van rituals.
Het ontbijt is prima.
De bediening in het restaurant is goed maar wij hadden half pension en de kaart is 3 maanden hetzelfde dus de keuze is beperkt.
Aan de bar op het strand kan je de lunch of het avondmaal nemen.
Niks op aan te merken aan dit hotel enkel de menukaart.
Vriendelijk behulpzaam personeel.
Ook de manager van het ontbijt en vooral Lisa de manager van zowel het restaurant als de bar.
Dit hotel is een aanrader voor koppels die rust willen.
Wij waren er van 11 februari tot 19 februari
Dirk en Nancy

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
AvilaBeachManagement, Manager van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2018

Beste Dirk en Nancy, hartelijk dank voor de beoordeling van jullie verblijf in het Avila Beach Hotel. We zijn erg tevreden dat jullie terugkijken op een mooie ervaring. We danken jullie ook voor de terugkoppeling wat betreft de menukaart en zullen dit in onze interne besprekingen meenemen. We zien jullie graag weer terug voor een volgend verblijf in het Avila Beach Hotel.

17 februari 2018 beoordeeld

Heerlijk rustig hotel, wij hadden een Octagon Preferred kamer geboekt, in 1e instantie een Octagon Superior kamer gekregen, maar na bij de receptie geïnformeerd te hebben (en netjes geholpen te zijn) bleek er in de boeking iets niet goed te zijn gegaan waarna we na een nachtje in een Octagon Superior geslapen te hebben, onze geboekte kamer hebben gekregen. Deze kamer had uitzicht over het plein waar ook het Octagon museum staat.
Kamer was lekker ruim vergeleken met de Superior kamer en zowel beide kamers hebben prima bedden. Lekker een douche ipv een bad, alleen het lichtinval in de douche werd weggenomen door het donkere douchegordijn. Schoonmaak is goed tijdens verblijf, maar als je voor het eerst een hotelkamer betreed mag het mijn inziens wel overal schoon zijn ook op plaatsen die minder vanzelfsprekend zijn, zoals bv achter het zitje dat in de kamer staat. Het ontbijt was prima verzorgd en restaurant The Pen is ook zeker een aanrader, hier meerdere malen uitstekend gegeten, evenals bij Restaurant Blues waar het ook heerlijk eten is. Personeel is vriendelijk en iedereen is in voor een praatje op zijn tijd. Het hotel is niet ingericht op kinderen. Je kunt bij een latere check out gebruik maken van een prima douchekamer.

Kamertip: Octogon superior kamer is aan de kleine kant.
Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
AvilaBeachManagement, Manager van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2018

We danken u voor de gunstige beoordeling en de lovende woorden voor wat betreft het hotel, maar ook vooral het ontbijt, The Pen en de Blues restaurant waar jullie heerlijk hebben gegeten. We stellen het ook op prijs dat u ons terugkoppeling geeft over de eerste indruk van de kamer en zullen uw observatie zeker meenemen in onze interne evaluatie. Erg fijn dat jullie terug kunnen kijken op een heerlijke vakantie en hopelijk mogen we jullie bij een volgende reis naar Curaçao weer in het Avila Beach Hotel verwelkomen.

29 januari 2018 beoordeeld

Locatie aan zee is de mooiste die men zich kan voorstellen. De kamers zijn schoon, en worden dagelijks door het voorbeeldige personeel prima onderhouden. De Schooner bar is een ideale ontmoetingsplaats waar tal van vriendschappen kunnen worden gesloten. Bij de receptie wordt men in de regel heel vlot en met een uiterste aan voorkomendheid geholpen. Daarbij is de ligging ideaal: op loopafstand - ca 20 minuten an een half uur, afhankelijk van het looptempo - van het stadscentrum en toch in een rustige buurt. Vlak rond het hotel is een aantal uitstekende restaurants, terwijl het Hotelrestaurant vlak bij de Schoonerbar tevens van uitstekende kwaliteit is.

Kamertip: Het hangt er maar van af; wie het geluid van de zee wil horen moet in het gedeelte La Belle Alliance gaan verblijven
  • Verbleef: januari 2018, reisde alleen