Google
vanaf US$ 18,00
vanaf US$ 55,00
vanaf US$ 55,00
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Genieten van een van de bekendste bezienswaardigheden van curacao.
Heerlijk om op een terrasje de brug open te zien gaan en de schepen die voorbij gaan te bekijken. Ook de gekleurde huisjes op de achtergrond zijn prachtig.
Het is ook leuk om over de drijvende brug te lopen, zodat je ervaart
dat hij drijft.

Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Niet heel bijzonder maar het is blijkbaar een must-see als je toch in Willemstad bent. Persoonlijk vind ik het niet de moeite waard om hierheen te gaan.

Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Deze brug is denk ik de grootste toeristische trekpleister van het eiland, maar opvallend onveilig. Zo wordt de brug gewoon open gegooid, ook al sta je bijna bij het einde. Wij liepen met onze kinderen van 2 en 3 en moesten springen om naar het laatste deel van de brug te komen. Dit zul je in andere landen niet snel tegen komen.

Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Gezellig maar heel toeristisch vooral voor een brug .
Grappig maar na een kew4c heb je m wel gezien en gehad

Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Hier moet je geweest zijn als je Curaçao bezocht hebt. Prachtig uitzicht op de bekende gekleurde gebouwen. Kinderen vonden het spannend omdat de brug wiebelt ;) ook ‘s avonds leuk om te bezoeken dan branden er gekleurde lampjes

Datum van activiteit: augustus 2019