Vandaag geopend: 09:00 - 16:00

1 beoordeling
vanaf US$ 50,00
vanaf US$ 63,99
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Je kunt alleen met een gids de grotten in, daarvoor betaal je een (kleine) entree. De gids spreekt meerdere talen, bij ons wisselde hij elke keer wat prima verliep. Eerst 45 treden op en dan de grot in. Echt prachtig wat je daar dan ziet! Je gaat met de gids door de diverse delen van de grot en hij vertelt heel veel over de geschiedenis. De grot is heel mooi verlicht en er zijn ventilatoren ivm de hoge luchtvochtigheid. Er zijn ook vleermuizen maar die komen niet echt dicht bij je.

Je kunt na het bezoek aan de grot ook nog een kleine route lopen langs wat typische bomen en planten. Dat is best leuk om aansluitend nog even te doen.

Echt een aanrader!!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Eerst 50 trede naar boven lopen in de hitte dan ga je met gids de grotte in het is niet echt groot maar wel leuk om te zien

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 15 juli 2019

Met je gids, wij houden een oudere heer, heel veel geleerd over deze zeer interessante grot en zijn tijdelijke bewoners. Het restaurantje bij de ingang is netjes en met vriendelijke bediening.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 13 juni 2019 via mobiele applicatie

Geen al te grote grottour maar zeker de moeite waard. De gids vertelt je over de oorsprong en geschiedenis van de grot. Je kan er zelfs niet bij dat er ooit in dit tropisch klimaat een ijstijd heeft bestaan.
Nadien wandel je de indiantrail.
Leuke plaats met vriendelijke mensen.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 8 juni 2019 via mobiele applicatie

Helaas was onze gids vooral bezig met zichzelf. Dametje was geboren op Curaçao maar liep alleen te klagen dat het zo warm was. Draaide haar riedeltje af en dat was het.
Cave zelf is best leuk voor een tripje, mooi park er om heen, verzorgd!

Datum van activiteit: juni 2019