“Helemooie vakantie woning”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Lorenzo L
2 beoordelingen
“Helemooie vakantie woning”
Beoordeeld op 19 februari 2019 voor een verblijf in januari 2019

Ik ben zeer te vreden over het verblijf mooi schoon lux appartement prijs kwaliteit verhouding bij dit verblijf is zeker een 10 zeker aan te raden

Datum van verblijf: januari 2019
Jamie L
1 beoordeling
“Perfect!”
Beoordeeld op 3 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

Wij (drie vriendinnen) zijn hier zes dagen wezen overnachten en het was super! Zwembad is heerlijk, het appartement is hartstikke nieuw, beveiligd en er is airco op de slaapkamers. Wij hadden het appartement met terras (aan te raden!). We dachten even dat de foto's te mooi waren om waar te zijn, maar niets was minder waar. Wat je op de foto's ziet, zo is het appartement ook in real life. Daarnaast vriendelijke hosts die Nederlands spreken. Het appartement ligt aan het Spaanse Water (mooi uitzicht) en vlakbij Jan Thiel Beach. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: september 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Marcelv13 ...
Strijen, Nederland
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Heerlijk huis overal dichtbij”
Beoordeeld op 22 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Mooi ruim huis aan het Spaans Water dichtbij Jan Thiel (3,5 km)
2 ruime slaapkamers met een nette badkamer.
Mooie steiger waar je heerlijk kan zitten. Zwemmen is mogelijk maar steiger heeft geen trap maar je kan de trap van de buren gebruiken.
Wij hadden de beneden woning waardoor we vanuit de woonkamer / keuken gelijk het zwembad in konden lopen.
Hou er rekening mee als de bovenverdieping is verhuurd dat deze mensen ook gebruik maken van het zwembad waardoor je minder privacy hebt.

Een auto huren is een must voor het doen van boodschappen of het bezoeken van de mooie stranden of restaurants.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en kunnen je goede tips geven wat te doen op Curaçao.

Datum van verblijf: augustus 2018
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren