Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 216
Hotels.comUS$ 216
PricelineUS$ 231
TravelocityUS$ 216
HurbUS$ 248
Beoordeeld op 30 september 2022 via mobiele applicatie

We zijn met onze zoon van 8 hier op huwelijksreis geweest. Het hotel ziet er exact zo uit als op de foto’s. Het deed voor ons gevoel een beetje Bali aan. Kamers hebben wat liefde nodig. En het is er erg gehorig. Vraag om een kamer boven als je hier gevoelig voor bent. Dan heb je er minder last van.

Wat wij jammer vonden is dat het ontbijt niet in buffet vorm was. Personeel bij het ontbijt was geweldig! Wel weinig keuze in eten smorgens. Werd naar ons idee ook niet afgewisseld.

Bedden bij het strand waren heerlijk! Lekkere dikke kussens. Voortaan lig je uiteraard het mooiste. De baai waar de ligbedden zich bevinden is erg mooi. Uitermate geschikt voor kinderen. Wij zijn op veel plekken geweest maar vonden cabana beach echt het mooiste en fijnste met een kind. Tip; eten bestellen terwijl je op je strandbad ligt. Dikke aanrader. Alles was even lekker. Personeel mag iets meer rondlopen (nu was het ook wel de heetste maand).

Zwembad(en) de waren mooi opgezet. Prachtige bedden rondom. Wel erg glad (alg) let dus goed op als je wat lastiger te been bent. Zwembad wordt geregeld schoongemaakt maar tegen alg vorming valt lastig te werken.

Eten bij het hotel is wat je van een van de valk mag verwachten. Ik heb er zelfs de lekkerste sushi ooit gegeten. Bij mood helaas niet erg veel keuze.

Wat voor ons voor het eerst was was het contact met de receptie via whatsapp. Klinkt misschien nogal afstandelijk maar was echt mega fijn. Kregen super snel reactie elke keer.

Het hotel was echt een feestje en we willen heel graag terug. Maar eerlijk is eerlijk, de housekeeping was behoorlijk beneden pijl. Zelfs riante fooien hielpen niet. Wc/wastafel werden niet elke dag gedaan en schone kopjes en glazen kregen we ook niet. Ook de vloer was steeds niet echt schoon. We hebben hier na een week melding van gemaakt en toen was het echt beduidend beter. Dit werd dus top opgepakt!

Wat ook super fijn was, de douches bij vertrek. Even reserveren. Dan ga je zo hop, van je strandbad de douche in en schoon het vliegtuig in. Douches waren voorzien van diversen douche artikelen.

Bij regen of storm werd er eten geregeld via de roomservice. Vraag ook even naar een kids menu als je met kinderen bent. Dat wordt niet aangegeven maar is er dus wel!

We hebben genoten, zo erg dat we getwijfeld hebben om bij te boeken. We konden. Er eigenlijk nog geen afscheid van nemen. We voelden ons op een aantal kleine punten erg thuis en welkom.

Kleine tip: Auto huren via het hotel is niet aan te raden. Duur, en er zijn betere gebakjes die veel fijner rijden.

Al met al, een top vakantie gehad! Het is zeker een aanrader!

Beoordeeld op 29 september 2022

Geweldig hotel, personeel is super aardig en behulpzaam. Restaurants waren super, lekker ontbijt. Tip: luxery breakfast als ontbijt. De bedjes aan het strand liggen lekker, met een app kun je gemakkelijk eten en drinken bestellen. De kamers zijn praktisch en prima, airco lekker bed. Koelkastje is gevuld bij aankomst.

Beoordeeld op 26 september 2022

Het hotel is op een leuke en mooie locatie

Over het algemeen was alles netjes behalve dat bij ons 2 keer voorkwam dat de handboeken niet waren verschoon en dat 1 keer de kamer niet was opgeruimd

Het is beste een prijzige vakantie dus verwacht ik wel dat alles goed is

Beoordeeld op 26 september 2022

Mooie hotel ,goede service en behulpzaam. Lekker genoten van de zee ,eten ,muziek activiteiten en natuurlijk de omgeving van Mambo. Vooral in de avond is het altijd druk. Zowiezo genoten van de sport wedstrijden en Max natuurlijk.

Beoordeeld op 23 september 2022

Wij stel van 60+komen hier niet meer,is echt een gemiddelde 30+ jeugd hotel,zeker ook niet vanwege het mogen roken op de ontbijt locatie,tijdens je ontbijt wordt je uitgerookt door de gezellige rokers ,dus NEE,voor ons niet meer.