“Super accomodatie op een centrale locatie”

Beoordeling van Beach Culture House Curacao

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
72 beoordelingen
20 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 18 nuttige stemmen
“Super accomodatie op een centrale locatie”
Beoordeeld op 17 maart 2018 voor een verblijf in februari 2018

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf in het Beach Culture House. Het huis is groot, schoon, gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Zo zorgt de perfecte airco ervoor dat je heerlijk slaapt in de lekkere bedden en geniet je van een wijntje op het mooie grote terras of de tuin. Na een dag strand, was het weer heerlijk thuiskomen. De vele restaurantjes op het strand van Mambo beach zijn te voet bereikbaar in slechts 5 minuten, maar je kan er ook voor kiezen om thuis te koken in de volledig ingerichte keuken. Het huis ligt op een beveiligd resort, wat een gerust gevoel geeft. De eigenaren staan voor je klaar mocht je ze voor iets nodig hebben en ze hebben ons veel leuke tips gegeven tijdens ons verblijf. Wij komen zeker nog eens terug!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren