“Prachtig appartement op de beste locatie van ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Amsterdam, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtig appartement op de beste locatie van Curacao”
Beoordeeld op 20 februari 2018 voor een verblijf in november 2017

Wij waren hier met 3 vrienden en gaan hier 100% zeker volgend jaar weer terug naar toe. Het appartement is schitterend van binnen met een goede keuken, koelkast, airco in iedere kamer, een heerlijke badkamer en super goede bedden. Het balkon kijkt daarnaast over de zee uit en je hebt een heerlijk semi prive zwembad waar je aan kan liggen. Waar je zit is het lekker rustig maar je kan met 3 minuten lopen in de gezelligheid van Curacao zijn. Dit is in mijn ogen de beste combinatie die er is.

Dankjewel voor het zo fijn maken van onze vakantie.

Je leeftijdgroep 25-34
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
ErikvanDe ...
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Geweldig appartement op een top locatie!”
Beoordeeld op 20 februari 2018 voor een verblijf in september 2017

De locatie van dit appartement is perfect. Populaire stranden (Mambo beach, Lions Dive & Cabana beach) liggen op loopafstand, waar je heerlijk kan eten en drinken.
Er is ook een mogelijkheid om in alle rust te zonnen op het privé strand. Het appartement is voorzien van alle gemakken en is erg ruim. Nog een groot pluspunt van dit heerlijke appartement waren de bedden en de airco.

Wij gaan volgend jaar zeker terug!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren