“AANRADER!!!”
Beoordeling van Cuor di Gelato

Cuor di Gelato
Geclassificeerd als nr. 9 van 18 Dessert in Willemstad
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Smaken kunnen verschillen dus probeer het zelf!! Het is niet de goedkoopste maar wat ons betreft wel het beste ijs van het eiland. Heerlijke smaken!!! Verder een vriendelijke eigenaar, een schone zaak, heerlijke taartjes en zalige koffie.

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze nette ijssalon gelegen aan de Caracasbaaiweg serveert heerlijke gelato en andere koude lekkernijen. De salon oogt schoon en professioneel, na binnenkomst vriendelijk begroet. Het ruime assortiment aan smaken bood genoeg keuze. Na een tweede bezoek wordt een grote selectie van deze smaken gewisseld.

Wij komen hier zeker terug voor nog enkele bolletjes gelato.

Aanrader !

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi net en schoon pand. Bij binnenkomst netjes gegroet . Een grote keuze aan ijs smaken, milkshake en ijs gebakjes. 2 bolletjes zijn meer dan voldoende aangezien het erg goed vulde. Aanrader ! Hier komen we vaker terug.

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondag 22 juli bij deze italiaan een heerlijk ijsje gehaald. We werden erg klantvriendelijk geholpen met giede uitleg van wat je koopt. Wedt je niet wat je wilt dan os proeven ook geen probleem. We hadden de vanille, chocola, dubbel dark & straciatella op. Je proeft dat het heerlijk luchtig ijs is.

Buiten het ijs hebben ze ook zelf gemaakt gebak en koffie.

Kortom echt een bezoekje waard aan de caracasbaai.

Klantvriendelijk 9
Smaak 8,5
Hygiene 9
Prijs 8

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

IJs zonder kunstmatige toevoegingen. Handgemaakt. Genoeg keuzes voor een geweldige smaakbeleving. De ijstaartjes/toetjes zijn ook zeker het proeven waard. Aardige bediening. Zeer geslaagd.

Reizigers die Cuor di Gelato bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Cuor di Gelato geweest? Deel je ervaringen!