“Blue Lotus villa”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Suzanne v
1 beoordeling
“Blue Lotus villa”
Beoordeeld op 23 april 2018 voor een verblijf in maart 2018

Een prima villa die van alle gemakken voorzien is. Op een kleine/te korte kraan in de keuken na was alles op en top.
Wij werden warm ontvangen en konden altijd contact opnemen met vragen.
Er waren een ruim aantal handdoeken per persoon en de tussen schoonmaak werd keurig verzorgd.

Op loopafstand van Jan Thiel en de AH, maar een auto is geen overbodige luxe.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
25 apr 2018
Wat fijn dat jullie zo genoten hebben. We hopen jullie snel weer een keer te mogen verwelkomen. De kraan is inmiddels vervangen ;) groet bianca
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren