“Onverwachts gevonden restaurantje”

Mijn Broodje Pietermaai Cafe
Geclassificeerd als nr. 102 van 320 Restaurants in Willemstad
5 juli 2018 beoordeeld

Geheel onverwachts liepen we tegen dit restaurantje aan en hebben er de eerste keer geluncht. Omdat de lach erg lekker was zijn we terug geweest om te ontbijten. Vriendelijke bediening, veel keuze (ook heel Hollandse dingen zoals frikadellen en bitterballen) en heel betaalbaar.

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier terecht voor betaalbaar ontbijt,lunch,avondeten& take away!
Super aardig en behulpzaam personeel
Prijs kwaliteit echt Super goed!!

16 juni 2018 beoordeeld

Paar maal een broodje gegeten. Goed verzorgd en grote porties..
Heerlijke koffie en lekker koel binnen.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een leuke zaak.
De bediening is goed maar van de broodjes hadden we iets meer verwacht.
Broodje half om was erg matig belegd, het broodje zelf was wel goed.
Het idee dat het beleg bevroren wordt gesneden.
Ook het broodje italiaantje was mager belegd.

7 maart 2018 beoordeeld

Er zijn niet al te veel plaatsen waar je met een gerust hart kan gaan eten voor een bijzonder redelijke prijs en nog opstaan en zeggen :"Het was lekker". Bij mijn broodje Pietermaai café is dat wel het geval.

Reizigers die Mijn Broodje Pietermaai Cafe bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Mijn Broodje Pietermaai Cafe geweest? Deel je ervaringen!