TripAdvisor
Willemstad
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekker eten en toplocatie ”
Beoordeling van williwood

williwood
Geclassificeerd als nr. 79 van 393 Restaurants in Willemstad
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hou je van geit? Dan moet je hier zeker heen. De geitenburger deluxe met bacon is een echte aanrader. Ook als je nog nooit geit gegeten hebt. De smaak is niet extreem sterk, waar ik zelf misschien bang voor was. Lekker met zoete aardappelfrietjes en een koud drankje!
Het terras is gezellig met een geweldig uitzicht op de sint marie rif en het meer waar helaas op dat moment geen flamingo's waren.
Prijs is niet duur.

Datum van bezoek: september 2019

22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke BBQ gehad met super local muziek!!
Goed eten, geweldige muziek en super aardige en gastvrije mensen.

Echt een aanrader!

Op zondag is deze BBQ, wel ff reserveren

21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

3 weken Curaçao op verschillende plekken. De laatste week kwamen we hier elke dag langs.( we zaten op Coral Estate)Dat is om de hoek. "Ach, laten we eens de BBQ proberen op zondag net voor we terug vliegen". Wat een heerlijke verrassing!!! Geweldig eten, live muziek, geweldige sfeer, het is echt fantastisch. We hebben hier de mooiste avond van onze vakantie beleefd. Ik ben er even stil van......

8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de vakantie twee keer bij Williwood gegeten.
1 keer op zondag. Gezellig druk. Een leuke mix tussen locals en toeristen.

Ook heel relaxed om gewoon een biertje te gaan drinken en uit te kijken over de zoutpannen.

Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd goede muziek.
Een juiste mix tussen lokale en internationale muziek.
Ook op zondag kun je genieten van de befaamde bbq.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die williwood bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In williwood geweest? Deel je ervaringen!