“Een onvergetelijke vakantie”
Inlichtingen vragen
Slaapkamer
Badkamer
Vooraanzicht Villa Topzicht Curaçao
Met magnesium water gevuld zwembad. Heerlijk voor je huid!
Pooldek met ligbedden om te zonnen en een deel is overdekt met schaduwdoek waaronder je kunt loungen
Tropische tuin
Prachtig uitzicht over de wijk Cas Grandi, Caracasbaai, stukje Spaanse water en zee
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

angeliekb
“Een onvergetelijke vakantie”
Beoordeeld op 1 februari 2020 voor een verblijf in december 2019

Barbara en Arend weten exact wat gastheerschap inhoudt! Na zelf 12 jaar in de horeca en hotels te hebben gewerkt, kijk je als 'beroeps' toch door een iets strengere bril. Maar wat hebben wij genoten! Wij zaten zelf in de studio, welke brandschoon en van alle gemakken voorzien is. Barbara en Arend bezitten een prachtige villa met geweldig uitzicht en een overheerlijk zwembad. Dat zij daar zelf ook wonen heb je vrijwel niet in de gaten. Zij hebben zelf ook 2 honden, maar deze komen niet op het terrein van de gasten. Mocht je schone handdoeken of iets dergelijks willen, kun je dit gemakkelijk aangeven en krijg je bijna direct een andere set mee.
Ook hadden zij heel gezellig een bbq georganiseerd, waardoor we de andere buren ook beter leerde kennen. Het was een onvergetelijke vakantie en dit is mede door deze toppers. Nogmaals hartstikke bedankt voor jullie gastvrijheid.

Datum van verblijf: december 2019
MargrietV ...
1 beoordeling
“Villa Topzicht is een Top Locatie”
Beoordeeld op 18 januari 2020 voor een verblijf in januari 2020

Net terug van een heerlijke vakantie! Het kleinschalige resort is uitstekend. Wij hadden het appartement moonlight. Het is een mooi, ruim en schoon appartement met daarbij een grote badkamer, keuken met alle benodigheden, airco en ventilatoren. Ook een zeer ruime badkamer, een koelbox (met koelelementen in de vriezer) ook super handig. Er is een mooi subtropisch aangelegde tuin, een heerlijk zwembad met fijne ligbedden. Een een heel mooi uitzicht. De bekende locaties Jan Thiel en Mambobeach liggen om de hoek. Kortom genieten!!

Datum van verblijf: januari 2020
ingridgev ...
Sint-Oedenrode, Nederland
“Een TOP verblijf”
Beoordeeld op 22 december 2019 voor een verblijf in december 2019

We hebben een geweldige tijd gehad bij Villa Topzicht.
Het appartement is van alle gemakken voorzien en de tuin met zwembad is prachtig.
Het uitzicht is schitterend en de locatie is erg centraal gelegen.
De eigenaren Arend en Barbara zijn erg gastvrij en niets is teveel.
We hebben ontzettend genoten van ons verblijf bij Villa Topzicht en raden het iedereen aan.

Datum van verblijf: december 2019
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Anneke L
2 beoordelingen
“Villa TOPzicht doet haar naam eer aan!”
Beoordeeld op 15 december 2019 voor een verblijf in november 2019

We (mijn man, 2 kleine kinderen en ik) zijn hier 2x een week geweest: Mooi, ruim, schoon appartement met goede airco, goede ventilatoren, goede keuken. Badkamer is heel groot, heerlijk! Heerlijk zwembad met een fenomenaal uitzicht! Heel rustige omgeving en een prachtige tuin!
En Arend, Barbara en kids zijn erg gastvrij!

Niets dan lof!

Croymans0 ...
Kampen, Nederland
“Privacy en relaxend!”
Beoordeeld op 29 november 2019 voor een verblijf in november 2019

Heerlijk appartement met eigen faciliteiten en heel veel privacy. De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij en denken graag met je mee. Het zwembad is heerlijk om 's ochtends in te dobberen en het uitzicht op Venezuela en het Spaanse water is fenomenaal. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: november 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Nadine K
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fijn verblijf gehad!”
Beoordeeld op 18 november 2019 voor een verblijf in november 2019

Mooi appartement, schoon en behulpzame verhuurders! We hebben een heerlijk verblijf gehad in de studio.

Marcellin ...
“Fantastisch”
Beoordeeld op 2 november 2019 voor een verblijf in oktober 2019

Als uitval basis en de rust top
Mooie apartement(en) mooie schone zwembad en een gezellige buiten lounge
accommodatie was geweldig een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.