“Een TOP verblijf”
Inlichtingen vragen
Slaapkamer
Badkamer
Vooraanzicht Villa Topzicht Curaçao
Met magnesium water gevuld zwembad. Heerlijk voor je huid!
Pooldek met ligbedden om te zonnen en een deel is overdekt met schaduwdoek waaronder je kunt loungen
Tropische tuin
Prachtig uitzicht over de wijk Cas Grandi, Caracasbaai, stukje Spaanse water en zee
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Sint-Oedenrode, Nederland
2 beoordelingen
“Een TOP verblijf”
5 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in december 2019

We hebben een geweldige tijd gehad bij Villa Topzicht.
Het appartement is van alle gemakken voorzien en de tuin met zwembad is prachtig.
Het uitzicht is schitterend en de locatie is erg centraal gelegen.
De eigenaren Arend en Barbara zijn erg gastvrij en niets is teveel.
We hebben ontzettend genoten van ons verblijf bij Villa Topzicht en raden het iedereen aan.

Datum van verblijf: december 2019
Je leeftijdgroep 50-64
AnnekeKT
1 beoordeling
“Villa TOPzicht doet haar naam eer aan!”
Beoordeeld op 15 december 2019 voor een verblijf in november 2019

We (mijn man, 2 kleine kinderen en ik) zijn hier 2x een week geweest: Mooi, ruim, schoon appartement met goede airco, goede ventilatoren, goede keuken. Badkamer is heel groot, heerlijk! Heerlijk zwembad met een fenomenaal uitzicht! Heel rustige omgeving en een prachtige tuin!
En Arend, Barbara en kids zijn erg gastvrij!

Niets dan lof!

Croymans0 ...
Kampen, Nederland
“Privacy en relaxend!”
Beoordeeld op 29 november 2019 voor een verblijf in november 2019

Heerlijk appartement met eigen faciliteiten en heel veel privacy. De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij en denken graag met je mee. Het zwembad is heerlijk om 's ochtends in te dobberen en het uitzicht op Venezuela en het Spaanse water is fenomenaal. Een echte aanrader!

Nadine K
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fijn verblijf gehad!”
Beoordeeld op 18 november 2019 voor een verblijf in november 2019

Mooi appartement, schoon en behulpzame verhuurders! We hebben een heerlijk verblijf gehad in de studio.

Marcellin ...
“Fantastisch”
Beoordeeld op 2 november 2019 voor een verblijf in oktober 2019

Als uitval basis en de rust top
Mooie apartement(en) mooie schone zwembad en een gezellige buiten lounge
accommodatie was geweldig een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2019
Mathijs Z
“Fantastisch verblijf”
Beoordeeld op 18 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Wat hebben wij een ontzettend fijne tijd gehad op Curaçao en bij Arend en Barbara bij Villa Topzicht! Het appartement is van alle gemakken voorzien en het is heerlijk om na een dag sightseeing een duik te nemen in het magnesiumzwembad. Arend en Barbara zijn altijd in voor een praatje, zijn belangstellend en hebben ons super tips gegeven om plaatsen te bezichtigingen en restaurants om heerlijk te eten. We hopen hier zeker nog een keer terug te komen!

Datum van verblijf: augustus 2019
Antwoord van management
19 aug 2019
Hallo Mathijs en Belle,

Wat een lieve woorden, dank jullie wel hiervoor. We zien jullie graag weer terug!

Zonnige groetjes,
Arend en Barbara
Corina v
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Goed onderhouden miniresort met veel privicy.”
Beoordeeld op 22 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019

Heerlijke vakantie gehad bij Villa Topzicht. Het goed verzorgde miniresort ligt in een rustige en mooi wijk. Cas Grandi. Op het hoogste punt. De auto kun je achter het beveiligde hek plaatsen. Als je een auto wilt huren kan dat ook via Villa Topzicht. De auto wordt dan gebracht en gehaald. Wij zijn zelfs twee dagen bij het appartement gebleven omdat de patio bij het zwembad zo heerlijk is. Het zwembad heeft magnesium water en is zeer goed voor je huid. Ook is het er heerlijk rustig en veel privacy. Ook zeer aardige en behulpzame eigenaren.

Datum van verblijf: juni 2019
Antwoord van management
22 jun 2019
Dankjewel voor jullie mooie woorden. We zien jullie graag weer in de toekomst.

Zonnige groet,
Arend en Barbara Strampel
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren