“Fantastisch”
Inlichtingen vragen
Slaapkamer
Badkamer
Vooraanzicht Villa Topzicht Curaçao
Met magnesium water gevuld zwembad. Heerlijk voor je huid!
Pooldek met ligbedden om te zonnen en een deel is overdekt met schaduwdoek waaronder je kunt loungen
Tropische tuin
Prachtig uitzicht over de wijk Cas Grandi, Caracasbaai, stukje Spaanse water en zee
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Marcellin ...
“Fantastisch”
Beoordeeld op 2 november 2019 voor een verblijf in oktober 2019

Als uitval basis en de rust top
Mooie apartement(en) mooie schone zwembad en een gezellige buiten lounge
accommodatie was geweldig een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2019
Mathijs Z
“Fantastisch verblijf”
Beoordeeld op 18 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Wat hebben wij een ontzettend fijne tijd gehad op Curaçao en bij Arend en Barbara bij Villa Topzicht! Het appartement is van alle gemakken voorzien en het is heerlijk om na een dag sightseeing een duik te nemen in het magnesiumzwembad. Arend en Barbara zijn altijd in voor een praatje, zijn belangstellend en hebben ons super tips gegeven om plaatsen te bezichtigingen en restaurants om heerlijk te eten. We hopen hier zeker nog een keer terug te komen!

Datum van verblijf: augustus 2019
19 aug 2019
Hallo Mathijs en Belle,

Wat een lieve woorden, dank jullie wel hiervoor. We zien jullie graag weer terug!

Zonnige groetjes,
Arend en Barbara
Corina v
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Goed onderhouden miniresort met veel privicy.”
Beoordeeld op 22 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019

Heerlijke vakantie gehad bij Villa Topzicht. Het goed verzorgde miniresort ligt in een rustige en mooi wijk. Cas Grandi. Op het hoogste punt. De auto kun je achter het beveiligde hek plaatsen. Als je een auto wilt huren kan dat ook via Villa Topzicht. De auto wordt dan gebracht en gehaald. Wij zijn zelfs twee dagen bij het appartement gebleven omdat de patio bij het zwembad zo heerlijk is. Het zwembad heeft magnesium water en is zeer goed voor je huid. Ook is het er heerlijk rustig en veel privacy. Ook zeer aardige en behulpzame eigenaren.

Datum van verblijf: juni 2019
22 jun 2019
Dankjewel voor jullie mooie woorden. We zien jullie graag weer in de toekomst.

Zonnige groet,
Arend en Barbara Strampel
Riekje S
1 beoordeling
“Schitterend appartement op een fantastische locatie!”
Beoordeeld op 23 maart 2019 voor een verblijf in februari 2019

Wat hebben we genoten van het heerlijke appartement en het fantastische magnesium zwembad, wat een weldaad is voor je huid. Het mooie uitzicht, de heerlijke tuin en de vele vogeltjes en hagedisjes die ons dagelijks kwamen bezoeken.
Auto is wel noodzakelijk maar dan ben je ook overal heel snel.

Datum van verblijf: februari 2019
23 mrt 2019
Dankjewel voor je mooie woorden Riekje.
nienkeb20 ...
Lemmer, Nederland
Niveau 3 bijdrager
16 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“fantastisch mini resort”
Beoordeeld op 15 februari 2019 voor een verblijf in januari 2019

Een heerlijk plekje als je niet van massatoerisme houdt, wij vinden de gastvrijheid van Arend en Barbara geweldig, niets is hun te gek en hebben voor alles een oplossing en helpen je overal mee. Wat wij helemaal super vonden is de boodschappenservice bij aankomst en bestel dan vooral het door Barbara zelfgemaakte brood. Kortom we hebben een geweldige vakantie gehad

Datum van verblijf: januari 2019
Je leeftijdgroep 25-34
18 feb 2019
Hoi Reinier en Nienke, bedankt voor jullie lieve woorden en fijn te horen dat jullie zo genoten hebben. Graag tot een volgende keer.
Groetjes Arend en Barbara
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Geweldig verblijf!!”
Beoordeeld op 22 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

Wij verbleven 16 nachten in appartement Sunshine op het mini-resort van Villa Topzicht. Wat doet deze plek zijn naam alle eer aan! Wat een toplocatie en uitzicht. Bij aankomst werden we vriendelijk onthaald door Arend en Barbara, die ons een warm welkom heetten en alles wat we moesten weten hebben uitgelegd. Arend en Barbara zijn zeer vriendelijke mensen, die je overal mee helpen en die je alles kan vragen.

Villa Topzicht ligt gelegen op een heuvel waardoor je een adembenemend uitzicht hebt. Vanaf de tuin heb je uitzicht op zee en Jan Thiel en op heldere dagen heb je zelfs kans om Venezuela te zien liggen. De afstand met de auto naar Jan Thiel en Mambo Beach zijn ongeveer 15 minuten. Houd er wel rekening mee dat de hoofdweg vaak vast kan staan.

Het appartement Sunshine is van alle gemakken voorzien. De keuken is uitgerust met een 4 pits kookplaat, koelkast en magnetron. De slaapkamer is voorzien van een prima bed, airco en kluis. De badkamer heeft een eigen heater waardoor er altijd warm water voorhanden is.

Buiten vind je een prachtige tuin met veel vogels. Tijdens het ontbijt is dit zeer ontspannen. In de tuin is ook een zwembad aanwezig met lounge gedeelte waar je lekker kan ontspannen na een dag strand.

Wij hebben erg genoten van de vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!!!

Datum van verblijf: september 2018
23 okt 2018
Hoi Dennis en Sabine, wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Heel erg bedankt voor jullie uitgebreide en mooie recensie en we zien jullie graag terug.

Zonnige groetjes,
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
“Fantastich mooie toplocatie.”
Beoordeeld op 11 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

We waren hier met z'n vieren (2 volw. 2 oudere kind.) op vakantie. Wauw....wat is het hier mooi. Het is nog mooier dan van een foto. Het uitzicht is prachtig zowel overdag als 's avonds. We zaten de eerste 5 dagen in Sunlight en de andere 7 dagen in Moonlight. Allebei schone appartementen. Iedere dag kun je gebruik maken handdoeken wisseling, boodschappenservice is aanwezig, echt ideaal om dit te gebruiken want je vakantie begint dan al lekker (niet eerst op zoek naar een supermarkt), autoverhuur is te regelen via Villa Topzicht wel de map m3 downloaden op je mobiel, anders kom je bijna nergens. We zaten bijna iedere avond bij het pooldek te lezen. Arend heeft voor verlichting gezorgd zodat we nog beter kunnen zien. Top Arend!! Zwembad voor de deur wat wil je nog meer. Curacao heeft mooie stranden, een paar ligt dichtbij Villa Topzicht. o.a. Mambo beach en Jan Thiel.
Arend en Barbara zijn lieve fijne mensen, helpen je overal bij, aan hen kun je alles vragen.
We hebben erg genoten van de vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!!!

Datum van verblijf: augustus 2018
Je leeftijdgroep 35-49
13 sep 2018
Dankjewel voor jullie lieve woorden!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren