“Fantastich mooie toplocatie.”
Inlichtingen vragen
Slaapkamer
Badkamer
Vooraanzicht Villa Topzicht Curaçao
Met magnesium water gevuld zwembad. Heerlijk voor je huid!
Pooldek met ligbedden om te zonnen en een deel is overdekt met schaduwdoek waaronder je kunt loungen
Tropische tuin
Prachtig uitzicht over de wijk Cas Grandi, Caracasbaai, stukje Spaanse water en zee
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“Fantastich mooie toplocatie.”
Beoordeeld op 11 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

We waren hier met z'n vieren (2 volw. 2 oudere kind.) op vakantie. Wauw....wat is het hier mooi. Het is nog mooier dan van een foto. Het uitzicht is prachtig zowel overdag als 's avonds. We zaten de eerste 5 dagen in Sunlight en de andere 7 dagen in Moonlight. Allebei schone appartementen. Iedere dag kun je gebruik maken handdoeken wisseling, boodschappenservice is aanwezig, echt ideaal om dit te gebruiken want je vakantie begint dan al lekker (niet eerst op zoek naar een supermarkt), autoverhuur is te regelen via Villa Topzicht wel de map m3 downloaden op je mobiel, anders kom je bijna nergens. We zaten bijna iedere avond bij het pooldek te lezen. Arend heeft voor verlichting gezorgd zodat we nog beter kunnen zien. Top Arend!! Zwembad voor de deur wat wil je nog meer. Curacao heeft mooie stranden, een paar ligt dichtbij Villa Topzicht. o.a. Mambo beach en Jan Thiel.
Arend en Barbara zijn lieve fijne mensen, helpen je overal bij, aan hen kun je alles vragen.
We hebben erg genoten van de vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!!!

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
13 sep 2018
Dankjewel voor jullie lieve woorden!
Bart M
2 beoordelingen
“super vakantie!”
Beoordeeld op 4 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

wij zijn met zn vieren voor 2 weken naar villa topzicht geweest. in alle opzichten TOP!
Heel netjes en verzorgd allemaal, appartement was keurig voor elkaar, het van tevoren bestelde boodschappenpakket was ook al aanwezig.

Een fijne huiselijke sfeer waardoor je je direct op je gemak voelt. zeker voor herhaling vatbaar!

overal is aan gedacht, het ontbreekt je echt aan niets daar, zo vanuit je appartement in 15 passen naar t zwembad om daar lekker te relaxen op het pooldeck, werkelijk fantastisch!

13 sep 2018
Dankjewel voor de lieve woorden!
mariekeva ...
Ommen, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Volop genoten!”
Beoordeeld op 2 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

We hebben 2 weken doorgebracht in de prachtige studio! Heerlijk ruim en schoon. Een prachtig uitzicht over Curacao en zeer gastvrije eigenaren. Voor herhaling vatbaar!

13 sep 2018
Dankjewel Marieke, heel lief!
JohnL7955
“Mooi verblijf.”
Beoordeeld op 3 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Beste Barbara en Arend,

Het was echt fantastisch en mooi verzorgd. Zeker de moeite waard en zal naar alle waarschijnlijkheid zeker weer terug komen.
Bedankt voor de mooie week die ik vooral met jullie zoon Milan heb mogen meemaken.

Groetjes,

John.

Datum van verblijf: juli 2018
4 aug 2018
Hoi John, bedankt voor je beoordeling. Wij vonden het ook heel gezellig dat je er was en dat je zo'n goede vriend van Milan bent. Je bent weer van harte welkom.

Zonnige groetjes,
tinakoers
Meppel, Nederland
“Prachtig appartement”
Beoordeeld op 2 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018

Een prachtig en schoon appartement, mooie tuin met zwembad en een fantastische gastvrouw en gastheer. Wij hebben hierdoor een geweldige vakantie gehad

Datum van verblijf: juni 2018
3 jul 2018
Hoi Tina, dank voor je mooie woorden, daar zijn we heel blij mee!

Sanne V
2 beoordelingen
“Top!”
Beoordeeld op 29 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Aardige mensen en we werden hartelijk ontvangen. Mooi appartement en zoals de naam al zegt topzicht! Om naar de bekenden plaatsen te gaan heb je wel een auto nodig maar ver rijden is het niet. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2018
31 mei 2018
Dankjewel voor deze mooie recensie!

arnaud_we ...
Hoogeveen, Nederland
“Top !”
Beoordeeld op 24 september 2017 voor een verblijf in september 2017

Villa Topzicht doet zijn naam eer aan; toplocatie, compleet ingericht en schoon. De extra geboden services maken het helemaal af; transfer van en naar vliegveld, boodschappen en autoverhuur via huurauto Curaçao. Alles top geregeld door de gastvrije eigenaren Barbara en Arend.

Datum van verblijf: september 2017
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
24 sep 2017
Beste Arnaud en Wendy,
Bedankt voor jullie positieve recensie. Wij zijn blij dat jullie een fijne vakantie hebben gehad op Curaçao en dat wij daaraan mochten bijdragen.

Arend en Barbara Strampel
Villa Topzicht Curaçao
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.