“Top!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Sanne V
2 beoordelingen
“Top!”
Beoordeeld op 29 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Aardige mensen en we werden hartelijk ontvangen. Mooi appartement en zoals de naam al zegt topzicht! Om naar de bekenden plaatsen te gaan heb je wel een auto nodig maar ver rijden is het niet. Zeker een aanrader!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
31 mei 2018
Dankjewel voor deze mooie recensie!

Zonnige groet,
Arend en Barbara
arnaud_we ...
Hoogeveen, Nederland
1 beoordeling
“Top !”
Beoordeeld op 24 september 2017 voor een verblijf in september 2017

Villa Topzicht doet zijn naam eer aan; toplocatie, compleet ingericht en schoon. De extra geboden services maken het helemaal af; transfer van en naar vliegveld, boodschappen en autoverhuur via huurauto Curaçao. Alles top geregeld door de gastvrije eigenaren Barbara en Arend.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
24 sep 2017
Beste Arnaud en Wendy,
Bedankt voor jullie positieve recensie. Wij zijn blij dat jullie een fijne vakantie hebben gehad op Curaçao en dat wij daaraan mochten bijdragen.

Zonnige groet,
Arend en Barbara Strampel
Villa Topzicht Curaçao
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren