“Super plek”
Beoordeling van Tabooshh

Tabooshh
Geclassificeerd als nr. 29 van 332 Restaurants in Willemstad
31 mei 2018 beoordeeld

We hebben hier onze laatste dag overheerlijk gegeten met een super vriendelijke bediening.Heerlijk trio van vis gehad met zoete aardappelfrietjes en een salade,echt een aanrader.Ook heel mooi gezeten aan het water.
Kortom een top restaurant.Jammer dat we het pas zo laat hebben ontdekt en nu pas volgend jaar weer kunnen komen.

Martin d, Owner van Tabooshh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste Marianne,

Wij hopen u volgend jaar weer te kunnen ontvangen! Bedankt voor uw review!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

En ook nog goeie bediening. Het eten was echt lekker. Lokaal met een twist. Heerlijk zitten aan het water. Genoten!

Martin d, Owner van Tabooshh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Dank je wel voor de review Bianca! Blij dat je een leuke tijd hebt gehad en hebt genoten! Tot ziens!

Martin.

1 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben in onze heerlijke vakantie op Curacao twee keer gegeten bij Tabooshh. Lekker eten, goede sfeer, mooie omgeving en vriendelijk personeel. Het ligt een beetje afgelegen van de drukte van Jan Thiel, maar zeker de moeite waard om lekker te gaan eten.

Martin d, Owner van Tabooshh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Dank u wel voor uw review! Leuk dat u een leuke tijd heeft gehad op ons eiland en bij ons. Hopelijk tot gauw weerzien!

29 april 2018 beoordeeld

Gisterenavond aten wij in het vernieuwde restaurant Tabooshh (voorheen De Kleine Wereld). We waren aangenaam verrast dat we weer naar hetzelfde tafeltje werden gebracht, waar wij al 2 jaren eerder hadden gezeten. (Toeval?) In eerste instantie ging ik voor de kreeft, maar toen ik de dieren zag zwemmen in het aquarium en ik een keuze moest maken, kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om een van hen aan te wijzen. Ik ging dus voor de garnalen in kokos- en knoflooksaus. Mijn man koos voor de ossenhaas.
Beide gerechten werden na niet te lang wachten opgediend en smaakten heerlijk! De frites die wij erbij besteld hadden was heet en knapperig. Als dessert kozen wij een assorti van de diverse mogelijkheden met 2 lepels er bij. Ook dit smaakte erg goed en was heel divers.
De bediening was erg vriendelijk en voorkomend en kwam regelmatig vragen of we nog iets nodig hadden en of het ons smaakte.
Het geheel werd opgeluisterd door een gezelschap van 3 muzikanten.
Eén minpuntje: de suggestie onderaan de rekening wat betreft de hoeveelheid van de fooi.

Dank u voor uw review. Leuk dat u een mooie tijd heeft gehad en dat onze keuken beviel.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige locatie, sfeervol, originele kaart, lekker eten, gastvrij, toppertje, niets op aan te merken!

Martin d, Owner van Tabooshh, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2018

Hartelijk dank voor uw review. Leuk dat u genoten heeft van onze kaart en gastvrijheid!

Martin & Debby

Reizigers die Tabooshh bekeken, bekeken ook

In Tabooshh geweest? Deel je ervaringen!