Vandaag geopend: 08:30 - 17:00

12 beoordelingen
vanaf US$ 95,00
vanaf US$ 109,00
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanbeveling! Een super dag gehad. Schildpadden gezien was echt een hoogtepunt. De crew is professioneel en super leuk gezelschap. Ik raad bluefinn echt aan voor iedereen die een tripje naar Klein Curaçao overweegt.

4 weken geleden beoordeeld

Prima sfeer en mooi uitzicht over de spaanse baai bij zonsondergang. Zeker aan te raden. Je krijgt waar voor je geld.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Zonsondergang zeiltocht

Een te gekke ervaring met een super bemanning, jammer dat we dit alleen maar konden doen maar wie weet, tijdens een volgende vakantie meer.

Beoordeeld op 7 september 2019
Beoordeling van: Vrijdag snorkeltrip

De snorkeltrip van Bluefinn Charters was gewoonweg geweldig.
Goeie sfeer, lekkere muziek, geen overvol geboekte boot zodat je nog een keuze hebt of je in de zon of schaduw wilt. Mooie plekken langs gegaan om te snorkelen maar de eerste stop spande toch wel de kroon. Dolfijnen die langs je heen zwemmen op open water!
Een heerlijke lunch gekregen en lekkere drankjes die allemaal all-in zijn!
Wij gaan ook met Bluefinn Catamaran naar klein Curaçao en we zien er erg naar uit!

Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Op onze vakantie in Curaçao zij wij met de BlueFinn naar het eiland gegaan. De heenreis was een beetje wild, doordat je tegen de golven in vaart, maar de terug reis was heel relaxed zeilen. Het eiland zelf en het snorkelen bij het eiland is heel gaaf. We hebben gesnorkeld met zeeschildpadden en er zitten hele mooie vissen. Het strand is echt wit en de zee turquoise blauw. Echt een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2019