“Caribische sferen in Willemstad”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

bdejongh7 ...
Leerdam, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Caribische sferen in Willemstad”
Beoordeeld op 9 april 2017 voor een verblijf in Maart, 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Review
Als start van het vakantie seizoen vinden we Curaçao een ideale plek. Altijd lekker weer, goed eten, veel strand en vrolijke en behulpzame mensen. Dit jaar een appartement geboekt bij Kas di Laman in het pittoreske Otrabanda Willemstad. Otrabanda wordt gekenmerkt door oude traditioneel gekleurde woningen. Hier vind je nog de typische Caribische sfeer van weleer die ons erg aanspreekt. Omdat mijn vrouw en ik voor ons werk veel reizen, zoeken we op vakantie veelal de lokale sfeer maar waar we wel in alle luxe tot rust kunnen komen.

Kas di Laman
Wordt gerund door Inez en Erik. Samen hebben ze al verschillende appartementen tot in de puntjes gerestaureerd om ze aan vakantiegangers te verhuren. Wij hadden de beschikking over het luxe twee persoonsappartement. Dit appartement was zojuist gereed gekomen voor de verhuur. En wat een luxe was dat zeg. In het appartement wat 3 vertrekken kent, ontbrak het werkelijk aan niets. Airco en snel WiFi door het hele appartement, een luxe keuken met een amerikaanse koelkast met ijsblokjes machine. Een grote slaapkamer met een aansluitende badkamer met een ligbad op pootjes. Super stijlvol ingericht. Vanuit de woon en slaapkamer direct toegang tot het prive terras waar een fullsize Jacuzzi tot de beschikking was. Na een dag strand was het hier heerlijk in luxe vertoeven. Als klap op de vuurpijl was onze huurauto al voor onze aankomst afgeleverd en deze konden bij vertrek gewoon achter laten opnieuw een top service.

Locatie
Het appartement ligt op 3 min lopen van de Gouverneur (prima restaurant) en de Pontjesbrug. Op 10 min lopen vind je het Pietermaai district, een geweldige omgeving om te dineren bij "Saint Tropez" of "Bij Blauw". Met de auto rij je in 10 min naarLlions dive, Mood beach en het Sea aquarium. In 15-20 min naar Karakter en Papagayo- en Santa Barbara beach. En op 35-40 min rijden vind je de lokale stranden Grote/Kleine Knip en Kalki beach, aanrader voor de snorkel en duik liefhebber.

Conclusie
Wie niet van massa toerisme houdt maar wel van luxe, in een goede prijs kwaliteit verhouding met veel privacy. Kas di Laman boeken. Inez en Erik helpen je op weg om een heerlijk relaxte vakantie te houden. Heel erg bedankt voor de luxe en ontspannen sfeer. We komen op zeker nog eens terug!

Ilse & Bert

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren