Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
16 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 272
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
US$ 272
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 16-12-22
travelup.com
US$ 170
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 272
Hotels.comUS$ 272
Destinia.comUS$ 315
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.809)
Beoordelingen filteren
2.810 resultaten
Waardering van reizigers
1.648
880
191
56
35
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.648
880
191
56
35
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 2.810 beoordelingen
Beoordeeld op 17 augustus 2022 via mobiele applicatie

Een mooi groot en schone accommodatie met heerlijke zwembaden inclusief badhanddoek gelegen aan een klein strandje. Jammer genoeg waren er werkzaamheden waardoor we overdag veel geluidsoverlast hadden van de verbouwing. We hadden All inclusive en dan moet je goed opletten wat je kunt bestellen van de kaart, want de kans is groot dat je aan het einde een gepeperde rekening kan krijgen. Bij het uitchecken goed je getekende bonnen in de gaten houden ( kopie zeker goed bewaren als bewijs ) wij moesten nog €34,85 betalen aan een drankje en tips. Na uitzoeken was dit niet het geval
Kostte wel 3 kwartier om ons gelijk te krijgen.

Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank stevetimmer
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 14 augustus 2022 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen hotel ,
Lekker deze vakantie doorgebracht hier.
Centraal gelegen en van alles voorzien.
Van logies tot all inclusive alles is mogelijk.
Zelfs als je je geluk wilt beproeven, casino zit inpandig
Zeer goed gegeten daar ,ontbijt lunch , snacks tot bistro.
Alle personeel aardig en behulpzaam.
Van portier tot housekeeping.
Roland , Alexis,Piet enz…..
Heel erg bedankt team Renaissance Wind Creek
Tot de volgende keer

Kamertip: Auto huren van tevoren aangeraden, gauw verhuurd. Zo kan je hele eiland nog verkennen🏖🏖🏖
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank stevenwD8497GU
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 13 augustus 2022

Het personeel was heel vriendelijk en gaven ons veel tips over bezienswaardigheden. Het eten was heerlijk en de service was uitstekend!! Ik kom hier zeker terug. Dit dankzij de vriendelijkste medewerker Frensel!

Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Sandjeef S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 12 augustus 2022

WE zijn all inclusive op vakantie geweest in het renaissance hotel in Willemstad. Zeer noemenswaardig zijn het personeel mn Belsa, Solange ,Rei en natuurlijk Alexis! Dit zijn de mensen waar dit hotel bijzonder veel waarde aan moet schenken SUPER mensen!. Maar nu het hotel. Eten vrij eentonig, soms zelfs lauw. Daarnaast alles op de bon, je moet bij alles wat je doet, eet,drinkt een bon tekenen. Waarom geen polsbandje? Heb je all inclusive let dan goed op! Op donderdag 19.00 uu in gechecked en of we nog wat konden eten. Dat kon, dus eerst bagage naar de kamer en terug naar het restaurant. Eten was lauw/koud en niet voldoende keus. Week later 12.00 uur de kamer uit en om 11.00 uur was het all inclusive voorbij. Donderdag namiddag werden we vervoert naar het vliegveld. Dus de lunch moesten we betalen, de drankjes op het strand moesten we betalen en dat beste mensen is DUUR!
Pleister op de wond zijn de mensen die genoemd zijn. Graag terug naar Curacao, terug naar het personeel maar niet inclusive!
Hans en Jelle Nauta ( vader en zoon )

Kamertip: Probeer een kamer te krijgen met balkon met uitzicht op zee.
Datum van verblijf: juli 2022
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank hansnS5911WU
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Martesano Helmijr, Guest Services / Front Office van Renaissance Wind Creek Curacao Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2022
Google-vertaling

Dear hansnS5911WU,

On behalf of the management & staff of the Renaissance Wind Creek Curacao Resort, we would like to thank you for choosing to stay with us and for providing you honest feedback. We are glad to learn that your stay was impacted by the exceptional service provided by our team members, especially Belsa, Solange, Rei and of course Alexis! They certainly embody the service standards we aim to provide to all our guests. Furthermore, we want to apologize for the inconveniences you experienced with the conditions of our All Inclusive add on package, especially the ending (with breakfast), the signing of checks after each meal and/or drinks and the lack of choice for dinner (buffet/Ala cart menu/Room Service). All this information is provided by our travel partners and at check in with the add on All Inclusive letter to prevent such misunderstandings. Rest assure that your feedback have been shared with the hotel leadership team in order to set the necessary guidelines to ensure the correct information is being shared to all guests on our add All Inclusive package.

Once again, thank you for choosing to stay with us and for sharing your valuable feedback.

We look forward to welcome you back to our beautiful resort whenever your travels bring you back to Willemstad.

Sincerely,
Martesano H.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 augustus 2022 via mobiele applicatie

Top hotel, alles mooi, fris en goed geregeld. Heel fijn strandje, je moet wel echt een auto huren. Jammer dat je een dag lang op het strandje plaats moet maken voor een trouwend stelletje, die zijn blijkbaar belangrijker dan de hotegasten.. Vandaar beduidend minder sterren..

Kamertip: Huur een auto om excursies te maken!
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank 76ChantalO
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Martesano Helmijr, Guest Services / Front Office van Renaissance Wind Creek Curacao Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2022
Google-vertaling

Dear 76ChantalO,

Thank you for sharing your candid feedback regarding your most recent stay at the Renaissance Wind Creek Curacao Resort. We are terribly sorry to read about the inconvenience you experienced due to the partial closing of the area on our Infinity beach for the special wedding event. We appreciated that you chose our property for your accommodation needs during your much awaited vacation. I have shared your feedback with the hotel leadership team who join me in offering our sincere apologies for the inconvenience you experienced. There are times that not all processes we have in place at our resort align with the needs of our guests and it is feedback like yours that help us improve. We take great pride in ensuring our guest’s satisfaction. Our goal is to address your concerns so that we can ensure you have an exceptional experience on your next visit. You’re a valued customer; everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to have another opportunity to welcome you back with us whenever your travels bring you back to Willemstad.

Sincerely,
Martesano H.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken