17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met fantastische gastvrije mensen die er werken zoals Sydney bij het ontbijt heel behulpzaam heeft goede tips wat te ondernemen in curacao.
Het all inclusieve programma is ook top en zeer mooi infinity pool

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie en persoonlijke service vanaf de ingang tot de bar. Gezellige sfeer en lekkere drankjes aan de bar. Bedankt voor de leuke bedieding en surprise cocktails Mrs. Fayola en collega's. Looking forward to the next visit.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je wilt genieten van zon, zee, een prachtige infinitypool en een heerlij rustig (prive-)strand, leuke maritieme bedrijvigheid en dichtbij de stad, dan is het Renaissance hotel in Willemstad de meest aantrekkelijke locatie. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en de service is goed. De kamers worden uitstekend schoongehouden. Kies wel voor een kamer met ocean-view! Geniet van een heerlijk drankje of een locale snack in de plezierige Infinity- bar.

Verbleef: mei 2018
6 april 2018 beoordeeld

In een woord FANTASTISCH ! We hebben genoten ... vriendelijk personeel , mooie kamers , goede airco's , goed eten . Na een lange reis van bijna 18 uur werden wij verwelkomt alsof we al jaren in dit hotel komen. Alexis verdient een hele dikke pluim , zoveel enthusiastme en vriendelijkheid , altijd even goede zin ...gewoon fantastisch ! In dit hotel is de gast echt koning . Wij komen heel zeker volgend jaar terug

Kamertip: Kamers aan de zuidkant zijn rustiger
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
RCRManager, Front Office Manager van Renaissance Curacao Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Beste mulderandrea,

Hartelijk bedankt voor uw complimenten naar het resort toe. Wij vinden het erg belangrijk dat onze gasten van goede service en producten kunnen genieten en we zijn erg blij dat u dit ook hebt kunnen ervaren.

We zien ernaar uit om u zo snel mogelijk weer van dienst te kunnen zijn.

Chanteau O

Guest Experience Manager

4 april 2018 beoordeeld

Als we toekwamen waren we meteen verrast ,mooie locatie , hartelijke ontvangst , prachtige kamers , super gemakkelijke bedden ,, we hebben all in ,,, en het is wel echt all in ,, niks te kort ,,,te veel ,,, buffet of al la Carte ,,, ik zou niet weten wat ik moet aanraden ,,, super verblijf

Kamertip: Kamers zijn rustig,
Verbleef: april 2018, reisde met familie