“Geweldige gerechten + perfecte bediening”
Beoordeling van Mood Beach

Mood Beach
Geclassificeerd als nr. 36 van 332 Restaurants in Willemstad
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw 2 voorgerechten en ik 1 hoofdgerecht. Allemaal tegelijk op tafel met heerlijke wijn. In 1 woord geweldig ! Mooie verschillende bereidingen en allemaal even goed. Mooi plekje en we kregen echt waar voor ons geld. Het was alleen niet druk voor een zaterdag avond? Dat verbaasde ons want wij hadden een top avond

TerencevdValk, General Manager van Mood Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2018

Beste Tim,
Allereerst wil ik u bedanken voor het achterlaten van een review. Ik ben blij dat u heeft kunnen genieten van het lekkere eten en de heerlijke wijn.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

dit stukje strand ligt direct aan cabana beach, het heeft een goed restaurant, heerlijke gerechten, mooie ligbedden maar zelf geen strand. ook de lokale bediening is top, echter de nederlandse vakantiewerkers vonden zichzelf helaas interessanter dan de gasten, maar ja die zijn nu weer naar huis.

TerencevdValk, General Manager van Mood Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2018

Beste Remco,

Ik wil u graag bedanken voor uw vriendelijke woorden over Mood beach Curacao!

Wij vinden het erg belangrijk dat onze gasten een heerlijke tijd hebben bij ons, en ik ben blij dat dit bij u is gelukt. Uw feedback omtrent de medewerkers zal ik bespreken met het team.

Hopelijk mogen wij u snel weer een warm welkom geven.

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier tijdens onze vakantie meerdere keren ontbeten, geluncht en gedineerd.

Het eten is over het algemeen heel goed te noemen. Goed van smaak en mooi gepresenteerd.

De service wisselt wel heel erg per keer. We hebben meerdere zeer goede ervaringen gehad, maar helaas ook een aantal keer heel lang moeten wachten op het eten of dat het mis ging met een bestelling of dat we lang op een deel van onze bestelling moesten wachten terwijl de rest al op tafel stond.

TerencevdValk, General Manager van Mood Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2018

Beste Sander,
Bedankt voor het delen van deze review. Fijn om te horen dat u het eten van Mood als heel goed omschrijft! Uw feedback omtrent de service zal ik met het team bespreken, dit is uiteraard niet de bedoeling.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals bij Mood te zien!

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk voor ontbijt aan het water en in de avond leuk om te dineren. De zaak is heel sfeervol en het eten is goed.

Beste Youri,
Hartelijk bedankt voor uw review. Prettig om te lezen dat u Mood als sfeervol omschrijft en het eten naar uw smaak was.
We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen bedienen.

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

27 juli. Lekker met gezin naar Mood Beach. Service, eten en ambiance was echt helemaal goed. Prijs - kwaliteit hoog maar naar verhouding. Met gezin een gezellige en culinaire avond gehad.

TerencevdValk, General Manager van Mood Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze lovende review! Het doet me goed om te horen dat we u en uw gezin een gezellige en culinaire avond hebben bezorgd. Wij hopen jullie binnenkort nog eens te mogen verwelkomen in ons reatuarant of op het strand!

Reizigers die Mood Beach bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Mood Beach geweest? Deel je ervaringen!