“Heerlijk ”
Beoordeling van Mood Beach

Mood Beach
Geclassificeerd als nr. 37 van 332 Restaurants in Willemstad
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, mooie wijnen en top bediening. Velly en Femke bedankt voor de goede zorgen.

Gr,
Cisca en Dimitri

TerenceValk, General Manager van Mood Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor de mooie woorden en complimenten!
Wij zijn erg blij dat jullie een goede service hebben gehad van Velly en Femke. Zij zullen uw complimenten zeker waarderen.

Hopelijk mogen wij jullie snel weer van dienst zijn.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en gedronken bij Mood.
Beef burger is een aanrader maar ook de avocado smash was heerlijk.
Op een mooi plekje aan zee.

TerenceValk, General Manager van Mood Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Beste Martijn,

Hartelijk bedankt voor de mooie woorden en complimenten.
Wij zijn enorm blij dat jullie zo hebben genoten van jullie tijd bij Mood beach.

Het is erg plezierig om te weten dat onze gasten tevreden zijn en ons restaurant aanraden aan andere gasten.

Wij kijken er naar uit om jullie weer te mogen verwelkomen!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie in mei twee keer gegeten bij dit heerlijke restaurant. Maar eerst een heerlijk drankje gedaan aan de waterkant. Dan pas merk je dat de eigenaren met zorg en detail een prachtige horeca gelegenheid hebven gemaakt. Butss, drankjes en het eten waren super. Mooie wijnen en goede steak. Service was top. Zeer aan te bevelen om hier eens langs te gaan.

TerencevdValk, General Manager van Mood Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Beste gast,

Enorm fijn om te weten dat jullie een heerlijke tijd bij ons, Mood beach hebben gehad.
Hartelijk dank voor de mooie woorden en complimenten.
Leuk dat u Mood aan andere gasten aanraadt, dit waarderen wij enorm.

We kijken ernaar uit om jullie weer te mogen verwelkomen voor nogmaals een onvergetelijke avond.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele avond was geweldig verzorgd, de combinatie van goed eten, lekkere wijnen en de goede service van Femke maakte de avond compleet. Zeker voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden!

Beste Lisette,

Enorm fijn om te lezen dat jullie een heerlijke avond hebben gehad.
Bedankt voor de mooie woorden en complimenten over Mood beach, onze gerechten en service. Ik zal uw compliment zeker aan Femke doorgeven.

Leuk dat jullie het aanraden aan andere gasten.

We kijken er naar uit om jullie weer van dienst te mogen zijn en jullie nogmaals een onvergetelijke avond bezorgen.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was voor ons echt een avondje uit! Eten en de service was erg goed. Wel wat aan de prijzige kant. €150 voor 3 gangen en 1 amuse. Helaas vonden wij het dessert wat minder dan het voor en hoofdgerecht. Hier kan wat ons betreft nog aan gewerkt worden. Dit was voor ons niet: wauw! De andere 2 gerechten hadden dit ‘wauw’ effect wel. Vlees was super op smaak! Je had hier heen saus bij nodig.

Wat ons betreft een aanrader voor een avondje uit!

TerencevdValk, General Manager van Mood Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste Nanette,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze positieve review met ons te delen. Wij zijn erg blij dat jullie een heerlijke ervaring hebben gehad bij Mood beach.
Jammer om te horen dat u het dessert niet geweldig vondt. Hopelijk valt het dessert bij u de volgende keer wel in smaak!

Wij kijken er naar uit om jullie weer van dienst te zijn!

Reizigers die Mood Beach bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Mood Beach geweest? Deel je ervaringen!