“Geweldige koffie en overheerlijke salades”
Beoordeling van Wandu Café

Wandu Café
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Koffie en thee in Willemstad
Beschrijving: koffie en thee
Beschrijving: koffie en thee
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend een lunch genoten bij Wandu. Twee heerlijke salades met zeer smakelijk brood gegeten. Daarna een bijzonder lekkere capuchino gehad. Ontzettend vriendelijke bediening en barista. Zeer gastvrij ontvangen! Absolute aanrader!

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas pas gevonden op onze laatste dag, de beste koffie van Curacao. Een team en barista die weet waar ze het over hebben. Mooi Marzocco op de counter en twee soorten bonen ip de molen!!!
Absolute kwaliteit. Wil je super koffie/espresso en ben je op koffie net zo kritisch als ik dan Kun je alleen hier naar toe! Top!!

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een middagje door het centrum slenteren hadden we dorst en trek gekregen. Dit café zag er erg leuk, fris en hip uit dus belandden we hier op het terras.

De jongen die ons bediende, oogde wat onhandig en onzeker. Alsof het een van zijn eerste werkdagen was. Hij deelde de kaarten uit en bleef vervolgens staan wachten tot wij wat bestelden (wij waren de enige klanten op dat moment). Nadat we hem duidelijk hadden gemaakt dat we even rustig wilden kijken, liep hij even weg.

Bij het bestellen van een koffie (de Punda cold drip is een aanrader!) werd ons gevraagd van welke bonen we deze wilden. Hier volgde geen enkele uitleg bij. Een suggestie of uitleg was voor ons als “niet-koffie-expert” best prettig geweest.

Vervolgens bestelden we een simpel broodje oude kaas (wat hier overigens wel erg prijzig is). Na een paar minuten kwam de jongen terug met de mededeling dat “hij even vergeten was dat er na 15.00 uur geen broodjes meer geserveerd worden”. Dit is echter nergens terug te lezen op de kaart, maar had uiteraard bij het uitdelen van de kaart al gemeld kunnen worden. Het was op dat moment 15.45 uur, dus ik kan me haast niet voorstellen dat er niets meer voor handen was...

Maar goed. De drankjes waren prima, plus een groot glas water wat erbij geserveerd werd. Leuke setting, maar het personeel heeft nog wat te leren. Kan zeker uitgroeien tot iets heel leuks!

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een aanrader. Lekkere koffie, servicegerichte medewerkers en kraakverse broodjes. Ik word er blij van!

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kregen de tip vanuit Nederland om bij Wanda in Punda koffie te gaan drinken. Nou en alles was waar, de koffie was heerlijk. Ik als echt koffie liefhebber was helemaal in me nopjes. We hebben er gelijk een heerlijk croissantje en een broodje bij besteld. We werden gezelschap gehouden door Franjescka die die dag aan het werk was.
Zij smaakte de sfeer compleet.

Reizigers die Wandu Café bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Wandu Café geweest? Deel je ervaringen!