“Lunch met uitzicht op de Handelskade”
Beoordeling van Gouverneur de Rouville

Gouverneur de Rouville
Geclassificeerd als nr. 22 van 362 Restaurants in Willemstad
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk geluncht. Met uitzicht op de Handelskade bij Willemstad, prachtig. De lekkere cocktail erbij maakte het helemaal af. Vanaf hier kun je heel makkelijk lopen naar de pontjesbrug, ook leuk om even gezien te hebben.

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel was vriendelijk, goede ambiance. De tonijn tartare was lekker, de drie soorten vis vielen tegen, erg droog gebakken en weinig smaak. Keshi yena was wel lekker.

16 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk eten, super sfeer, mooi gebouw en mooi uitzicht.
Aardig personeel. Lokaal en internationaal eten van topkwaliteit

9 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ligt op een geweldige plek, aan het water met uitzicht op de handelskade. Vraag bij reservering om een plaats op het balkon, dan zit je heerlijk overdekt buiten, met een lekker windje en super uitzicht. Aanrader op zondag is de brunch, al vonden wij het meer een lunch en diner in 1 dan een brunch. Een proeverij van voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Streekgerechten komen voorbij, zoals stoofvlees en kip met kaas, maar ook een supergezonde smoothie, sandwiches, en veel verschillende nagerechten variërend van blue Curaçao cheesecake tot oerhollandse appeltaart. Echt geweldig eten en veeeeeeel! Bediening daarbij is attent en ontzettend vriendelijk. En de prijs voor dit overdadige drie gangen menu valt ook alleszins mee. Ook de huisgemaakte icetea is verfrissend in deze tropische omstandigheden. Kortom: de ideale manier om een lazy sunday afternoon te besteden.

1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op mijn verjaardag hier met mijn gezin heerlijk gegeten. Op het balkon heb je een supermooi uitzicht op de pontjesbrug. Het is niet het goedkoopste restaurant, maar ze hebben heerlijke gerechten. En bij het dessert kwamen ze zelfs voor me zingen!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Gouverneur de Rouville bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Gouverneur de Rouville geweest? Deel je ervaringen!