“Zeer goed restaurant met warme ambiance”
Beoordeling van Gouverneur de Rouville

Gouverneur de Rouville
Geclassificeerd als nr. 12 van 339 Restaurants in Willemstad
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de week s'avonds heerlijk wezen dineren bij de Gouverneur. Helaas was het balkon volgeboekt die avond en kregen we als optie de binnentuin. We keken een beetje tegen de binnentuin op aangezien we dan geen uitzicht zouden hebben op de Sint Annabaai. Maar wát een sfeer ademd de binnentuin uit. Ondanks dat het één grote binnentuin betreft heb je nauwelijks last van andere tafels en heeft iedere tafel toch zijn eigen warme sfeertje onder een boom of op een houten vlonder. Onze gastvrouw was Demi, zij stond ons keurig te woord en was erg vriendelijk en straalde plezier in haar werk uit. Wij hadden haar die avond beloofd om nog eens langs te komen, dus voor vanavond staat er voor een 2e keer in dezelfde week een reservering op onze naam. Het eten was heerlijk, daar viel niks op aan te merken. Het vlees wordt in de binnentuin bereidt op een green egg, wat een heerlijke smaak geeft aan het vlees en ook nog een leuke toevoeging is aan de binnentuin.

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

He hebben hier gegeten met het gezin, we werden zeer vriendelijk welkom geheten en kregen een vaste ober die enkel tafels om ons heen bediende en de aandacht had voor zijn gasten. Het eten was heerlijk, het waren ook prima porties. Entourage prima goed sfeer.
De prijs zijn zo als je in Nederland gewent bent maar je krijgt zeker waar voor je geld.
Uitzicht is mooi.

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed restaurant. Heerlijk gegeten. Mooi uitzicht en vriendelijke service. Aanrader om goed te eten. Zowel lunch als diner

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een top lokatie staat een mooi authentiek restaurant. Het restaurant ademt de koloniale tijd nog uit.
Op het balkon heb je een prachtig uitzicht op de pontjesbrug.
De lunchkaart heeft voldoende keuze waarbij de tonijn sandwich een aan te bevelen keuze is.
Ben je in Willemstad en zoek je een goede lunch lokatie, dan is de gouverneur een prima plek.

17 september 2018 beoordeeld

Het eten is erg lekker, goede kwaliteit vlees. Een aanrader om tijdig te reserveren op de balustrade dan heb je uitzicht over Willemstad tijdens het eten. Mixer grill een aanrader met daarbij de Caribische kip met mango salsa.personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Reizigers die Gouverneur de Rouville bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Gouverneur de Rouville geweest? Deel je ervaringen!