Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Ontspanning thuis en toch in een andere wereld!

Dorien komt bij je thuis maar neemt je toch mee naar een hele andere wereld. Ik zat helemaal vast ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
MarisaK89
Heerlijk!!!

Vandaag een hele bijzondere en fijne massage gehad! Dorien is een zeer goede masseuse, neemt enorm ... meer lezen

Beoordeeld op 5 november 2020
Nveldhuyzen
via mobiele applicatie
Lees alle 108 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Curaçao
vanaf US$ 66,67
vanaf US$ 102,57
vanaf US$ 128,21
vanaf US$ 99,00
Beoordeeld op 5 januari 2017

Dank Dorien voor je heerlijke ontspannende massage. Het is echt een aanrader om je door haar te laten masseren. Ze voelt goed aan waar je lichaam extra aandacht nodig heeft.

Ben je op Curaçao boek dan meteen bij aanvang van je vakantie bij Dorien een massage om je vakantie goed te beginnen en te ontstressen.

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 4 januari 2017 via mobiele applicatie

Voor mijn man en ik een eerste kennismaking met Dorien.
Het was een heerlijke ervaring en we voelen ons heerlijk ontspannen zeker voor herhaling vatbaar en echt geweldig dat ze op lokatie komt!!
Super lief super vriendelijk en super gemasseerd een aanrader dus!!
Lisette en Jaap de Winter

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 29 december 2016 via mobiele applicatie

We Hebben de 2e dag meteen een massage geboekt bij Dorien , echt een top massage heerlijk op onze eigen hotel kamer , ik ging 90 minuten en me vriendin 60 minuten er is geen betere manier op je vakantie te beginnen .

Ik raad Dorien bij iedereen die Curacao bezoekt aan !!!

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 20 december 2016 via mobiele applicatie

Als sportvrouw heb ik al meer als 250 massages gehad en dit was een van de allerbeste. Afgelopen zomer won ik in Rio op de Olympische spelen een gouden plak op het onderdeel Keirin (Baanwielrennen). Dit vertel ik hier niet alleen omdat ik hier super trots en enthousiast over ben maar ook omdat ik door mijn carrière als sportvrouw al meer dan 250 massages heb gehad in zo'n 25 verschillende landen en mezelf daardoor wel redelijk een ervaringsdeskundige kan noemen op het gebied van (professionele) massages. Onlangs was ik op vakantie bij mijn familie in Curaçao en daar werd ik bij hun thuis verrast met een massage van Dorien. Zij voelde precies wat mijn lichaam en spieren nodig hadden en ik voelde haar passie voor dit vak. Ik vond het echt een unieke ervaring en kan met een gerust hart zeggen dat dit een van de beste massage is die ik ooit heb gehad en ik heb er super van genoten. Dorien verdiend wat mij betreft een gouden medaille voor hoe goed haar massage is en ik zou wensen dat ik er veel vaker gebruik van zou kunnen maken. Als geld geen rol zou spelen zou ik zelfs overwegen om haar in te laten vliegen voor een belangrijke wedstrijd zodat ik optimaal kan ontspannen. Ik kan het iedereen aanraden en vooral mijn oma die in Januari weer op familie vakantie naar Curacao gaat.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 18 december 2016

Mijn man en ik vinden het erg fijn dat Dorien "massages op locatie" geeft bij ons thuis. Wij voelen ons daar erg prettig bij ook vanwege de privacy.
Na mijn borstkanker ben ik begonnen om mijn lichaam met regelmaat te laten masseren.
Zowel voor mijn gezondheid als voor de heerlijke ontspanning om mijzelf te verwennen.
Ik voel mij na elke behandeling weer als herboren en ook mijn pijnlijke voeten voelen weer goed aan. Ik kan de massages van D'Oriental Massage Curacao iedereen aanbevelen, altijd ontspannend en gezellig!

Datum van activiteit: november 2016