“Prima restaurant”

Geclassificeerd als nr. 46 van 341 Restaurants in Willemstad
Geschikt voor: Romantisch, Barscene, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
18 juli 2018 beoordeeld

Na een beetje rot ervaring bij Blauw hebben we hier heerlijk gegeten . Sfeer was gezellig en voor herhaling vatbaar. Tevens is de kaart voor ieder wat wils.

Datum van bezoek: juli 2018

11 juli 2018 beoordeeld

We hebbe er urenlang super gezellig gezeten en genoten van de salsa later op de avond. Het eten kan iets verbeterd, maar de sfeer en lekkere wijn maakt alles goed!

Datum van bezoek: juli 2018
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en in iedergeval meer dan genoeg! Vriendelijk personeel!
Enige nadeel is,dat de stoelen echt niet lekker zitten!dus nodig niet uit om na te tafelen!

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch voor een vriendelijke prijs. Het interieur is zeer bijzonder. Het schreeuwt Caraïben. Aanrader is de chicken sandwich. Voor een romantische sfeer kies een tafeltje in het straatje aan de linkerkant.

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ga graag naar mundo bizarro, sfeer en bediening is top! Gave salsa band afgelopen donderdag! Altijd prima eten, niet te duur!

Reizigers die Mundo Bizarro bekeken, bekeken ook

In Mundo Bizarro geweest? Deel je ervaringen!