“Super gezellig”

Geclassificeerd als nr. 39 van 320 Restaurants in Willemstad
Geschikt voor: Romantisch, Barscene, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
11 juli 2018 beoordeeld

We hebbe er urenlang super gezellig gezeten en genoten van de salsa later op de avond. Het eten kan iets verbeterd, maar de sfeer en lekkere wijn maakt alles goed!

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en in iedergeval meer dan genoeg! Vriendelijk personeel!
Enige nadeel is,dat de stoelen echt niet lekker zitten!dus nodig niet uit om na te tafelen!

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch voor een vriendelijke prijs. Het interieur is zeer bijzonder. Het schreeuwt Caraïben. Aanrader is de chicken sandwich. Voor een romantische sfeer kies een tafeltje in het straatje aan de linkerkant.

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ga graag naar mundo bizarro, sfeer en bediening is top! Gave salsa band afgelopen donderdag! Altijd prima eten, niet te duur!

23 juni 2018 beoordeeld

Onze zoon zit voor langere tijd in Curacoa en komt er vaak, wij snappen hem helemaal: hele gezellige plek (het oog wil tenslotte ook wat) maar ook lekker eten. De kaart is gevarieerd met vis/vlees maar ook vegetarisch. De bediening vlot en gastvrij. later ook nog eens een heerlijke cocktail gedronken. Kortom zeker een gezellige plek om naar toe te gaan!

Reizigers die Mundo Bizarro bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In Mundo Bizarro geweest? Deel je ervaringen!