“Heerlijk resort restaurant”
Beoordeling van Resort Restaurant Fuego

Resort Restaurant Fuego
Geclassificeerd als nr. 129 van 336 Restaurants in Willemstad
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben tijdens ons verblijf van tien dagen gebruik gemaakt van ontbijt inclusief. Dat ziet er elke dag heerlijk uit met voldoende keuze uit diverse broodjes, croissants die vers gebakken word, broodbeleg, zoetwaren, yoghurt met diverse toevoegingen. Ook bakken ze heerlijke ommeletjes, gebakken eitjes, pannenkoeken als je dit even meld voordat je plaats neemt.Ook staat er Prosecco voor wie behoefte heeft aan bubbels bij het ontbijt, of als er iets te vieren valt. Voor het diner kan je je melden en vragen of er voor het tijdstip dat je wilt eten plek is en zonodig even te reserveren. U word vriendelijk te woord gestaan door het personeel. Zit u lekker bij het zwembad dan kunnen er frites, frikadellen, bitterballen en kip nuggets besteld worden voor de lekkere trek en voor ieder wat wils en dit tegen billeke prijzen ( antiliaanse guldens), een terrasje lager vind men "Mocca" een tweede restaurantje met terras waar je diverse verse pizza's kan bestellen of the pasta van de dag. Ook kan je hier heerlijk diverse koffie(tjes) drinken, of een een van de diverse (frozen) coctails van de kaart. S,avonds is het goed vertoeven als het sfeertje erin gebracht word en de kaarsjes aangaan op de tafeltjes en de zwembad verlichting brand. Een heerlijk en rustgevend momentje samen want het is hier niet overdreven druk. Doen dus !!!

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier is het eten altijd lekker!
De service is erg snel en aardig
Het terras ziet er mooi uit!
En er is af en toe LIVE muziek!
Dit is een aanrader als je op Morena Resort verblijft!

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier werkt waarschijnlijk de enige chagerijjnige dame van het eiland. Geen lachje kan eraf. We nsmen de spateribs waarbjj stond dat je om een tweede mocht vragen. Omdat er vrij weinig vlees aan de eerste zat dat ook gedaan maar toen kon dat niet. Dat was de onbeperkte versie en dat was 42 naf....die later wel op de rekening stond. Moe van de reis geen zin gehad om weer terug te gaan naar die-niet-zo-vrolijkerd. Pasta was wel er lekker en goede portie evenals de kipnuggets..

11 oktober 2017 beoordeeld

Top restaurant, heerlijk eten en super aardig personeel. Mocht je op Morena resort verblijven dan is het op het park zelf. Ook voor jonge kinderen erg toegankelijk. OOk hebben ze een broodservice voor de mensen op het park, en je kan er heerlijk ontbijten.

16 september 2017 beoordeeld

Tijdens ons verblijf op Morena resort een keer of 4 gegeten. De kaart is niet super uitgebreid maar zeker genoeg. Zo zijn er diverse pasta's te krijgen en allerlei soorten vlees. Op maandag en woensdag kun je hier wokken. Dit was ook erg lekker en leuk opgezet. Personeel is vriendelijk. Wel werd bij ons de rode wijn veelste warm geserveerd. Deze stond kennelijk gewoon op de bar bij 35 graden.

Ook het uitzicht over het zwembad en het park is leuk.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Reizigers die Resort Restaurant Fuego bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Resort Restaurant Fuego geweest? Deel je ervaringen!