“Fantastische woning met zwembad, 3 slaapkamers en ...”

Beoordeling van Pura Vida

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Sharon S
2 beoordelingen
“Fantastische woning met zwembad, 3 slaapkamers en 3 badkamers.”
Beoordeeld op 23 december 2018 voor een verblijf in oktober 2018

dit is deze tweede keer dat we de villa van Hilde en Toine hebben gehuurd, echte een aanrader. De villa ligt op een mooi aangelegd park, op ongeveer 15 minuten van Jan Thiel, een populair strand voor Nederlanders.

We hebben 3 weken mogen vertoeven in jullie prachtige villa. We hebben echt heerlijke genoten!

Voorafgaand aan de vakantie hebben we veel contact gehad met Toine en Hilde. Die komen altijd met goede suggesties en denken met je mee. Dit is echt fantastisch!

We werden opgehaald door de beheerster Janneke. Dit is de buurvrouw die zorgt dat de villa schoon is en als er iets stuk is, staat ze meteen voor je klaar.

Niets ontbreekt in de villa. Vaatwasser, wasmachine, een oven en tevens een barbecue, echt alles is aanwezig en van goede kwaliteit. De villa is heel ruim opgezet met drie grote slaapkamers (met airco en klamboe) en ieder een eigen badkamer en is gezellig ingericht. Buiten een heerlijke porche op de wind met een grote eettafel, geschikt voor een 8 personen en een heerlijke loungeset, waar je heerlijk in de schaduw kan zitten op het heetst van de dag. Bij het zwembad kun je liggen op een van de ligbedden. De tuin stond prachtig in bloei en wordt netjes onderhouden. Ook het zwembad wordt elke week ververst, dus zeer hygiënisch.

Bij de beheerster Janneke is het mogelijk een auto te huren, daarnaast biedt Janneke een haal- en brengservice naar Hato.
Toine, Hilde en Janneke, bedankt voor wederom jullie goede zorgen!

Datum van verblijf: oktober 2018
24 dec 2018
Dank je wel Sharon. We zijn blij dat jullie het weer naar jullie zin hebben gehad. Fijne Kerst en een gelukkig en gezond 2019 en graag tot ziens weer een keer in onze villa Pura Vida op Flamboyan.

Groetjes,

Toine en Hilde
Mieke D
“Super mooi huisje”
Beoordeeld op 14 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

Alles wat een vakantie huisje kan bieden. Mooi zwembad (word wekelijks schoongemaakt en gecontroleerd), alles mooi ruim. Fijn dat elke slaapkamer een eigen douche heeft. Wasmachine en droogmolen. Echt alles wat je maar nodig hebt.
Met een auto ben je ook zo overal.

Datum van verblijf: september 2018
Je leeftijdgroep 25-34
15 okt 2018
Dank je wel Mieke! Fijn dat alles zo is bevallen, dat geeft ons weer vertrouwen voor de toekomst.

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst weer een keer begroeten in onze villa.

Groetjes,

Toine
Yvo v
“Top vakantie!”
Beoordeeld op 4 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad in deze villa waarin het aan niets ontbreekt. Locatie is prima, supermarkt, tankstation etcetra allemaal dichtbij.Binnen 10 minuten bij Mambo of Jan Thiel.

Contact met zowel de eigenaar als de beheerders als zeer prettig ervaren.
Pura Vida is zeker aan aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Je leeftijdgroep 35-49
4 sep 2018
Dank je wel Yvo. Graag tot een volgende keer bij ons op Curacao.
365jeroen
Vessem, Nederland
“Great holiday Curaçao”
Beoordeeld op 7 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Weer een fantastische vakantie gehad in Curaçao, in een geweldige villa op Flamboyan.

Voor de 3e keer en nog steeds geweldig!!

Datum van verblijf: juli 2018
10 aug 2018
Dank jullie wel. Fijn dat jullie het nog steeds waarderen. Op naar de volgende keer!!!
Ilvy P
1 beoordeling
“Heerlijke Vila, voor de tweede keer terug!”
Beoordeeld op 4 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018

Het blijft een prachtige Vila om de vakantie op Curaçao door te brengen, met alle gemakken voorzien. Wij zijn hier voor de tweede keer terug gegaan.
De Vila ligt centraal gelegen op het eiland, vlakbij de supermarkten en stranden. Het is heerlijk dat elke slaapkamer een eigen badkamer heeft. Een fijne porch om ‘s avonds buiten te zitten en te eten.
Er is een grote koelkast met vriezer, een vaatwasser en een wasmachine aanwezig, ideaal met kinderen. Voor de kids is er speelgoed aanwezig. Het park waar het huis ligt is ook mooi aangelegd en lekker om een rondje te wandelen.
Het voelt voor ons als een tweede thuis en we komen zeker nog eens terug in deze prachtige villa!

Datum van verblijf: juni 2018
5 jul 2018
Dank je wel Ilvy voor de mooie woorden.

Groetjes en graag tot een volgende keer,

Toine
Footprint ...
1 beoordeling
“Genoten in deze fantastische villa met alles erop en eraan”
Beoordeeld op 23 maart 2018 voor een verblijf in maart 2018

Wij gezin met 6 personen hebben een zeer fijne vakantie gehad in deze mooie villa. Compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. 3 Mooie slaapkamers met ieder een eigen badkamer en airco. Praktische keuken, grote living. Schitterende tuin met zwembad en fijne grote overkapping. Alles wat je nodig hebt is in deze villa aanwezig. De vele tips en betrokkenheid van de eigenaar helemaal geweldig. Opgehaald en weg gebracht naar het vliegveld door de beheerders Henk en Janneke. Waar wij ook weer de auto van hadden gehuurd. En die ook altijd voor je klaar staan. Kortom je hoeft niet verder te zoeken voor een complete en mooie villa en een fijne vakantie. Fam. Arts

Datum van verblijf: maart 2018
23 mrt 2018
Hallo Jos en Jacqueline,

Bedankt voor de mooie woorden. Fijn dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad. Daar doen we het inderdaad allemaal voor. Bedankt voor jullie vertrouwen en hopelijk tot nog eens in onze woning op Curaçao.
hermanbar ...
Spijkenisse, Nederland
“Top villa!”
Beoordeeld op 13 maart 2018 voor een verblijf in februari 2018

Wederom verbleven wij in Villa Pura Vida op het prachtige Villapark Flamboyan,
en hebben het weer ontzettend naar ons zin gehad.
Genoten van het zwembad met buitendouche, mooie bloeiende tuin, complete keuken en goede bedden.
Kortom een aanrader om heerlijk in te vertoeven en natuurlijk met de goede zorgen van Janneke de beheerster.

Herman en Wilma Baris

Datum van verblijf: februari 2018
15 mrt 2018
Dank jullie wel Herman en Wilma voor deze lovende woorden. Blij, dat het jullie weer goed bevallen is. Daar doen we het allemaal voor... op naar 2019!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren