“Genoten in deze fantastische villa met alles erop ...”

Beoordeling van Pura Vida

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Footprint ...
1 beoordeling
“Genoten in deze fantastische villa met alles erop en eraan”
Beoordeeld op 23 maart 2018 voor een verblijf in maart 2018

Wij gezin met 6 personen hebben een zeer fijne vakantie gehad in deze mooie villa. Compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. 3 Mooie slaapkamers met ieder een eigen badkamer en airco. Praktische keuken, grote living. Schitterende tuin met zwembad en fijne grote overkapping. Alles wat je nodig hebt is in deze villa aanwezig. De vele tips en betrokkenheid van de eigenaar helemaal geweldig. Opgehaald en weg gebracht naar het vliegveld door de beheerders Henk en Janneke. Waar wij ook weer de auto van hadden gehuurd. En die ook altijd voor je klaar staan. Kortom je hoeft niet verder te zoeken voor een complete en mooie villa en een fijne vakantie. Fam. Arts

23 mrt 2018
Hallo Jos en Jacqueline,

Bedankt voor de mooie woorden. Fijn dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad. Daar doen we het inderdaad allemaal voor. Bedankt voor jullie vertrouwen en hopelijk tot nog eens in onze woning op Curaçao.
hermanbar ...
Spijkenisse, Nederland
“Top villa!”
Beoordeeld op 13 maart 2018 voor een verblijf in februari 2018

Wederom verbleven wij in Villa Pura Vida op het prachtige Villapark Flamboyan,
en hebben het weer ontzettend naar ons zin gehad.
Genoten van het zwembad met buitendouche, mooie bloeiende tuin, complete keuken en goede bedden.
Kortom een aanrader om heerlijk in te vertoeven en natuurlijk met de goede zorgen van Janneke de beheerster.

Herman en Wilma Baris

15 mrt 2018
Dank jullie wel Herman en Wilma voor deze lovende woorden. Blij, dat het jullie weer goed bevallen is. Daar doen we het allemaal voor... op naar 2019!
Bianca B
1 beoordeling
“Een prachtig huis met eigen zwembad op een mooi park”
Beoordeeld op 3 januari 2018 voor een verblijf in december 2017

Wij hebben twee weken hier verbleven en er ontbreekt je aan niks in het huis!
Vooral een eigen zwembad is een pluspunt.
De afstanden naar de stranden bij Jan Thiel of Mambo beach zijn prima te doen.
Het huis ligt op een mooi park en is beveiligd, dus ongenodigde gasten zul je hier niet treffen :-)!

7 jan 2018
Hallo Bianca,

Bedankt voor de mooie woorden.

Groetjes,

7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Geweldig verblijf!”
Beoordeeld op 21 november 2017 voor een verblijf in november 2017

Voor de 3e keer verbleven in dit huis.
Wij vinden het een fijne plek op Curaçao.
Het huis bezit alle faciliteiten die je nodig hebt.
Auto kun je bij dit huis huren van de buren. Ideaal, de auto staat klaar op de inrit bij aankomst.
De buren bieden ook een haal en breng service aan tegen betaling.
Het volgende verblijf in april 2018 is ook weer geboekt.
Waarom verder zoeken, wij raden dit huis zeker aan!

22 nov 2017
Dank je wel Ellen!
Etienne G
1 beoordeling
“Villa van alle gemakken voorzien op een prachtig eiland”
Beoordeeld op 17 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

De villa voldoet aan alle verwachtingen is van alle gemakken voorzien ruim en modern met een prachtig beschutte tuin en zwembad.
Wat fijn is dat de villa op het beveiligde resort Flamboyan ligt.
De beheerders wonen naast de villa en helpeln je met alles.
We werden van en naar het vliegveld gebracht en de gehuurde auto stond met volle tank voor het huis.
De villa ligt buiten willemstad maar alle attracties zijn binnen 20 min. met auto te bereiken.

Je leeftijdgroep 50-64
Arne R
1 beoordeling
“Geweldige vakantievilla op toplocatie!”
Beoordeeld op 3 september 2017 voor een verblijf in juli 2017

Pura Vida heeft onze verwachtingen zonder twijfel overtroffen. Het is een uiterst charmante vakantievilla die alles biedt wat je nodig hebt voor een zorgeloos verblijf. De ontvangst was hartelijk en de woning zelf was in alle aspecten (zwembad, tuin, kamers, hygiëne, ...) meer dan dik in orde. Door de centrale ligging ben je snel bij het strand, winkels, restaurants etc. Curaçao zelf is een adembenemend eiland waar we zeker terug naar toe gaan. Voor ons verblijf moeten we niet rond kijken, dat wordt opnieuw Pura Vida. It's a no-brainer. :-)

4 sep 2017
Dank jullie wel Arne en Katrien voor de lovende woorden. Daar doen we het voor. En heel graag tot een volgende keer in onze villa.
Olgadegro ...
Heerhugowaard, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Geweldig”
Beoordeeld op 13 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

Wat een super heerlijke villa. Alles wat je nodig hebt voor een relaxte vakantie, zwembad, grote porch, bbq, luxe keuken en een rustige airco.
Wij verbleven er 31/5 tot en met 11/6 met 4 personen.
Voor ons was het de 2e keer in deze villa en je kan al heel goed het verschil zien, de tuin is nu flink begroeid.
Er zijn ook gezellige aanpassingen gedaan in de villa.
De supermarkt mangusa is dichtbij, jan thielstrand is ongeveer 15 rijden .

De beheerster Janneke staat snel voor je klaar.
De eigenaren Toine en Hilde zijn heel erg attent met mailtje over Curacao wat er te doen is en waar je heerlijk kan eten.
Kortom super.

Curacao is ook heerlijk met de prachtige stranden en mooie snorkelplekken om vissen en de schildpadden te zien.
Leuke activiteit is de cristoffelberg te lopen. En Willemstad met de emmabrug.

15 jun 2017
Dank je wel Olga voor de prachtige woorden. Daar doen we het allemaal voor!!!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren