“Villa van alle gemakken voorzien op een prachtig ...”

Beoordeling van Pura Vida

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Etienne G
1 beoordeling
“Villa van alle gemakken voorzien op een prachtig eiland”
Beoordeeld op 17 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

De villa voldoet aan alle verwachtingen is van alle gemakken voorzien ruim en modern met een prachtig beschutte tuin en zwembad.
Wat fijn is dat de villa op het beveiligde resort Flamboyan ligt.
De beheerders wonen naast de villa en helpeln je met alles.
We werden van en naar het vliegveld gebracht en de gehuurde auto stond met volle tank voor het huis.
De villa ligt buiten willemstad maar alle attracties zijn binnen 20 min. met auto te bereiken.

Je leeftijdgroep 50-64
Arne R
1 beoordeling
“Geweldige vakantievilla op toplocatie!”
Beoordeeld op 3 september 2017 voor een verblijf in juli 2017

Pura Vida heeft onze verwachtingen zonder twijfel overtroffen. Het is een uiterst charmante vakantievilla die alles biedt wat je nodig hebt voor een zorgeloos verblijf. De ontvangst was hartelijk en de woning zelf was in alle aspecten (zwembad, tuin, kamers, hygiëne, ...) meer dan dik in orde. Door de centrale ligging ben je snel bij het strand, winkels, restaurants etc. Curaçao zelf is een adembenemend eiland waar we zeker terug naar toe gaan. Voor ons verblijf moeten we niet rond kijken, dat wordt opnieuw Pura Vida. It's a no-brainer. :-)

4 sep 2017
Dank jullie wel Arne en Katrien voor de lovende woorden. Daar doen we het voor. En heel graag tot een volgende keer in onze villa.
Olgadegro ...
Heerhugowaard, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Geweldig”
Beoordeeld op 13 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

Wat een super heerlijke villa. Alles wat je nodig hebt voor een relaxte vakantie, zwembad, grote porch, bbq, luxe keuken en een rustige airco.
Wij verbleven er 31/5 tot en met 11/6 met 4 personen.
Voor ons was het de 2e keer in deze villa en je kan al heel goed het verschil zien, de tuin is nu flink begroeid.
Er zijn ook gezellige aanpassingen gedaan in de villa.
De supermarkt mangusa is dichtbij, jan thielstrand is ongeveer 15 rijden .

De beheerster Janneke staat snel voor je klaar.
De eigenaren Toine en Hilde zijn heel erg attent met mailtje over Curacao wat er te doen is en waar je heerlijk kan eten.
Kortom super.

Curacao is ook heerlijk met de prachtige stranden en mooie snorkelplekken om vissen en de schildpadden te zien.
Leuke activiteit is de cristoffelberg te lopen. En Willemstad met de emmabrug.

15 jun 2017
Dank je wel Olga voor de prachtige woorden. Daar doen we het allemaal voor!!!
EllenSKr
Niveau 4 bijdrager
30 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Het was weer geweldig!”
Beoordeeld op 15 mei 2017 voor een verblijf in maart 2017

We hebben weer genoten van ons verblijf in deze villa.
De 1e week waren we met 6 personen, waarvan 2 personen de 1e keer op Curacao waren. Zij hebben het er nu al over om wellicht volgend jaar terug te gaan met hun gezin.
De 2e week waren we met 4 personen.
Het was onze 5e keer op Curacao en zeker niet de laatste keer! Het is zo heerlijk op Curacao.
De villa is zoals we vorige keer al zeiden van alle gemakken voorzien. Er zijn wat dingen aangepast, leuk!
Persoonlijk vinden wij het jammer dat er op de slaapkamers geen waaiers hangen.
We hadden ook een auto erbij gehuurd, dit keer de Suzuki. Prima auto!
Alles weer top geregeld.
Voor vragen tijdens het verblijf konden we altijd terecht bij Janneke (buurvrouw) via bijvoorbeeld een appje of bij Toine en Hilde zelf. Snelle reactie.
Wat kan ik nog meer vertellen....
Er zijn 3 slaapkamers, alledrie met badkamer. Airco op de slaapkamers.
1 slaapkamer heeft een wc erbij.
De andere wc zit in de hal bij de voordeur.
Ruime keuken met alles erop en eraan.
Erg fijne koelkast/diepvries. Ijsblokjes zijn super handig gemaakt!
Wasmachine is aanwezig.
Boodschappentassen aanwezig.
Allerlei handdoeken aanwezig.
Bbq aanwezig.
Ruime eettafel buiten.
Hangmat buiten.
Loungebank/stoelen buiten.
Ligbedjes bij het zwembad.
Waslijn buiten.
Ik vergeet vast vanalles, maar het is echt een aanrader!
Waarschijnlijk tot volgend jaar!

15 mei 2017
Dank je wel Ellen voor de lovende woorden. We zijn er erg blij mee. Tja, de een vindt fans handiger, de ander airco's. We hebben in 2014 gekozen voor airco's. Hopelijk tot de volgende keer.
MargrietB ...
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
“For the third time, need we say more?”
Beoordeeld op 17 april 2017 voor een verblijf in maart 2017

Van 19 t/m 31 maart verbleven wij, voor de derde keer, in de luxueuze villa van Toine en Hilde Thür op Curaçao. Voor de derde keer: wat moeten we daar aan toevoegen? Curaçao is een prachtig eiland waar veel te zien en te beleven is. Onze dagindeling: Na een plons in het zwembad en een ontbijt aan de tafel buiten, gingen wij met de auto ergens naar toe: naar de stad, naar een strand, naar…. Noem maar op. En als wij aan het eind daarvan terug keerden naar de villa namen wij weer een heerlijke plons in het zwembad. Om vervolgens of een maaltijd te bereiden of de auto weer te nemen om ergens uit eten te gaan. Kortom: de villa was voor ons een luxueus en heerlijk rustpunt tijdens de vakantie. Janneke, de buurvrouw en de beheerster van de woning is altijd even vriendelijk en bereidwillig om vragen te beantwoorden. De auto huurden we van haar. Een prima combinatie: auto, villa, vraagbaak. En dat al voor de derde keer!
Margriet Berger, Gusta Renes en Chris Hoede.

18 apr 2017
Hoi Margriet, Gusta en Chris,

Bedankt voor de mooie woorden... Daar doen we het allemaal voor. Graag tot een volgende keer.
marijke06
Spijkenisse, Nederland
“"Super vakantievilla"”
Beoordeeld op 28 maart 2017 voor een verblijf in februari 2017

Wat hebben we weer genoten op Curacao!
We verbleven dit jaar op villa park "Flamboyan" in de villa "Pura Vida", een compleet ingericht huis.
In de woonkamer fijne schuifwanden die helemaal open gaan, een keuken met alles erop en eraan, 3 ruime slaapkamers met goede bedden en eigen badkamer, een ruime porch met zithoek en een heerlijke grote eettafel, van het zwembad en de bloeiende tuin hebben wij genoten.
Bij aankomst zijn wij gastvrij ontvangen door Janneke de beheerster, die ons op stond te wachten op Hato, met de auto die wij van haar gehuurd hebben (fijne auto).
Het park is was nog niet helemaal klaar maar hebben er geen last van ondervonden.
In de buurt zijn diverse goede restaurants, zo hebben we o.a. heerlijk gegeten bij de Pier op aanraden van Toine.
Bedankt Toine, Hilde en Janneke voor de gastvrijheid en tot volgend jaar!

Groeten Fam. Baris

29 mrt 2017
Dank je wel Marijke voor de lovende woorden. Het doet goed te horen dat het jullie prima bevallen is. Graag tot volgend jaar.
Fia T
1 beoordeling
“Prachtige vakantievilla met zwembad”
Beoordeeld op 12 maart 2017 voor een verblijf in november 2016

In november 2016 2 weken genoten van een heerlijke vakantie in de prachtige villa van Hilde en Toine. Het huis is ruim, licht en kraakhelder. Het is ontzettend praktisch, smaakvol en heel compleet ingericht, zelfs de meest verwende vakantieganger ontbreekt het hier aan niets. Een prachtig aangelegde tuin met eigen zwembad maken het helemaal af..
Prachtige stranden als Mambo beach en Jan Thiel (met zéér gezellige happy hours) liggen op 15 minuten rijden.
Kortom hier is alles aanwezig voor een super relaxte en luxe zonvakantie!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren